Möjlig anledning till att sidan är seg!
Forum > Mugglarportalen > Möjlig anledning till att sidan är seg!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lililicious
Elev |
En annan sak skulle ju kunna vara att radera gamla trådar som ingen har varit inne på sedan flera månader tillbaka. Där ligger det säkert bilder, gifs och andar saker som gör att det blir lite segt. sedan skulle nog en rensning vara bra för att hitta i forumet
15 jul, 2012 13:07 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Lililicious: En annan sak skulle ju kunna vara att radera gamla trådar som ingen har varit inne på sedan flera månader tillbaka. Där ligger det säkert bilder, gifs och andar saker som gör att det blir lite segt. sedan skulle nog en rensning vara bra för att hitta i forumet Ja de kanske skulle hjälpa .
15 jul, 2012 13:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lililicious: typ radera alla låsta trådar för dom är det ingen mening medEn annan sak skulle ju kunna vara att radera gamla trådar som ingen har varit inne på sedan flera månader tillbaka. Där ligger det säkert bilder, gifs och andar saker som gör att det blir lite segt. sedan skulle nog en rensning vara bra för att hitta i forumet 15 jul, 2012 13:30 |
|
Annelie
Elev |
Jag tycker det är jobbigt när jag spelar snape och har kommit en bit och sen helt plötsligt börjar poängräkningen om från 0 igen...
15 jul, 2012 13:56 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av Lililicious: En annan sak skulle ju kunna vara att radera gamla trådar som ingen har varit inne på sedan flera månader tillbaka. Där ligger det säkert bilder, gifs och andar saker som gör att det blir lite segt. sedan skulle nog en rensning vara bra för att hitta i forumet En rensning skulle kanske vara bra, eller nåt... Men det spelar ingen roll att det ligger GIF:s och bilder i trådar man inte öppnar. Det är inte så att du behöver ladda in alla bilder i alla trådar för varje ny sida i en tråd 15 jul, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Jag håller med. Animerade gifs är grymt segt och irriterande, de kan väl vara kul i sig men inte när sida upp och sida när fylls av dem. Att kunna dölja bilder i signaturer är en idé som jag verkligen stödjer!
16 jul, 2012 00:00 |
Forum > Mugglarportalen > Möjlig anledning till att sidan är seg!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen