Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Möjlig anledning till att sidan är seg!

Forum > Mugglarportalen > Möjlig anledning till att sidan är seg!

1 2
Användare Inlägg
Lililicious
Elev

Avatar

+1


En annan sak skulle ju kunna vara att radera gamla trådar som ingen har varit inne på sedan flera månader tillbaka. Där ligger det säkert bilder, gifs och andar saker som gör att det blir lite segt. sedan skulle nog en rensning vara bra för att hitta i forumet

15 jul, 2012 13:07

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Lililicious:
En annan sak skulle ju kunna vara att radera gamla trådar som ingen har varit inne på sedan flera månader tillbaka. Där ligger det säkert bilder, gifs och andar saker som gör att det blir lite segt. sedan skulle nog en rensning vara bra för att hitta i forumet

Ja de kanske skulle hjälpa .

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

15 jul, 2012 13:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lililicious:
En annan sak skulle ju kunna vara att radera gamla trådar som ingen har varit inne på sedan flera månader tillbaka. Där ligger det säkert bilder, gifs och andar saker som gör att det blir lite segt. sedan skulle nog en rensning vara bra för att hitta i forumet
typ radera alla låsta trådar för dom är det ingen mening med

15 jul, 2012 13:30

Annelie
Elev

Avatar


Jag tycker det är jobbigt när jag spelar snape och har kommit en bit och sen helt plötsligt börjar poängräkningen om från 0 igen...

15 jul, 2012 13:56

IvveKingh
Elev

Avatar


Skrivet av Lililicious:
En annan sak skulle ju kunna vara att radera gamla trådar som ingen har varit inne på sedan flera månader tillbaka. Där ligger det säkert bilder, gifs och andar saker som gör att det blir lite segt. sedan skulle nog en rensning vara bra för att hitta i forumet


En rensning skulle kanske vara bra, eller nåt... Men det spelar ingen roll att det ligger GIF:s och bilder i trådar man inte öppnar. Det är inte så att du behöver ladda in alla bilder i alla trådar för varje ny sida i en tråd

15 jul, 2012 19:48

Borttagen

Avatar


Jag håller med. Animerade gifs är grymt segt och irriterande, de kan väl vara kul i sig men inte när sida upp och sida när fylls av dem. Att kunna dölja bilder i signaturer är en idé som jag verkligen stödjer!

16 jul, 2012 00:00

1 2

Forum > Mugglarportalen > Möjlig anledning till att sidan är seg!

Du får inte svara på den här tråden.