Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Incendio??

Forum > Mugglarportalen > Incendio??

1 2
Användare Inlägg
Ella/Ron
Elev

Avatar


Kan man göra så man slutar brinna?

qqqaqqNah

15 jul, 2012 15:09

Dramione99
Elev

Avatar


Jag tror att man får någon förtrollning när man kommer upp i högre level som gör att man kan släcka.... Men det är bara en vild gissning, haha.

15 jul, 2012 15:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ella/Ron:
Kan man göra så man slutar brinna?

Japp, man använder aguamenti.

15 jul, 2012 15:32

Ella/Ron
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella/Ron:
Kan man göra så man slutar brinna?

Japp, man använder aguamenti.

Typiskt, har inte den än. Jag får väl fortsätta brinna ett tag till då

qqqaqqNah

15 jul, 2012 19:13

Ran
Elev

Avatar


Skrivet av Ella/Ron:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella/Ron:
Kan man göra så man slutar brinna?

Japp, man använder aguamenti.

Typiskt, har inte den än. Jag får väl fortsätta brinna ett tag till då


Indeed, Tyspiskt dåligt att hålla på och brinna, jag förlorar jämnt av det...
Men så är det väll

Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts.

17 jul, 2012 21:43

1 2

Forum > Mugglarportalen > Incendio??

Du får inte svara på den här tråden.