Incendio??
Forum > Mugglarportalen > Incendio??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella/Ron
Elev |
Kan man göra så man slutar brinna?
qqqaqqNah 15 jul, 2012 15:09 |
|
Dramione99
Elev |
Jag tror att man får någon förtrollning när man kommer upp i högre level som gör att man kan släcka.... Men det är bara en vild gissning, haha.
15 jul, 2012 15:17 |
|
Borttagen
|
15 jul, 2012 15:32 |
|
Ella/Ron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella/Ron: Kan man göra så man slutar brinna? Japp, man använder aguamenti. Typiskt, har inte den än. Jag får väl fortsätta brinna ett tag till då qqqaqqNah 15 jul, 2012 19:13 |
|
Ran
Elev |
Skrivet av Ella/Ron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella/Ron: Kan man göra så man slutar brinna? Japp, man använder aguamenti. Typiskt, har inte den än. Jag får väl fortsätta brinna ett tag till då Indeed, Tyspiskt dåligt att hålla på och brinna, jag förlorar jämnt av det... Men så är det väll Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 17 jul, 2012 21:43 |
Forum > Mugglarportalen > Incendio??
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen