Panik! Draknamn?!?
Forum > Mugglarportalen > Panik! Draknamn?!?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Goizan
Elev |
11 jul, 2012 16:22 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är vackert ;D I know C: Nästa kan heta Namnlös 2 *jag är så otroligt smart jag vet* 11 jul, 2012 17:23 |
|
AlexZz
Elev |
11 jul, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
Nenya!!
11 jul, 2012 17:41 |
|
Ella/Ron
Elev |
Många bra förslag
qqqaqqNah 12 jul, 2012 14:15 |
|
Borttagen
|
Du kan ju kolla i en almanacka om du vill ha såna namn som står där!
12 jul, 2012 15:09 |
|
Ella/Ron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du kan ju kolla i en almanacka om du vill ha såna namn som står där! Bra ide ska jag göra så fort jag får tag på en qqqaqqNah 12 jul, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella/Ron: Skrivet av Borttagen: Du kan ju kolla i en almanacka om du vill ha såna namn som står där! Bra ide ska jag göra så fort jag får tag på en Okej, kul att du gillade förslaget 12 jul, 2012 15:12 |
|
EMELESEL
Elev |
Du kan ju döpa den efter nån du tycker om på Mugglis?
Det är alltid fint 12 jul, 2012 18:17 |
|
Ella/Ron
Elev |
Fick många bra förslag. Gillade Klaus's förslag Tokyo men valde namn efter min kusin Mattheo.
qqqaqqNah 13 jul, 2012 08:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen