Hogwarts. nu
Forum > Harry Potter > Hogwarts. nu
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
^ Mugglarportalen är bäst!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2011 20:00 |
|
Borttagen
|
Hoggy var betydligt bättre i början än Mugglis är. Men sen tappade Zirius intresset och lät sidan börja förfalla lite, därav kom alla buggarna (som den eviga snön). Sidan var gratis, men det fanns någonting som hette Animagusklubben som kostade pengar att gå med i (jag var aldrig med, fick inte för mamma >.<
Hoggy hade en helt underbar stämning som jag inte har lyckats finna någon annanstans ♥♥♥ Men anledningen till att hoggy lade ner berodde på att sidan använde sig av copyrightade namn och WB började claima en massa. Specifikt fanns det en början till att man skulle kunna spela Quidditch på sidan, men det blev aldrig av. Till största delen pga upphovsrätt. <--- Klicka på bilden!!!6 dec, 2011 20:39 |
|
Borttagen
|
äsch! denna sidan finns ju
6 dec, 2011 20:58 |
|
joel9324
Elev |
6 dec, 2011 21:20 |
|
Borttagen
|
Det las väll ner för det stora bråket som bröt ut eller är jag helt ute och cyklar?
6 dec, 2011 21:45 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Det las väll ner för det stora bråket som bröt ut eller är jag helt ute och cyklar? Japp. Om du inte menar bråk med WB mot fansen såklart. without something there is no nothing 6 dec, 2011 22:31 |
|
Aseus
Elev |
Vad var Hogwarts.nu för sida? Ledsen att jag missade den.. :c
6 dec, 2011 22:44 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Det las väll ner för det stora bråket som bröt ut eller är jag helt ute och cyklar? ...jag håller tummarna på att du har en trevlig cykeltur ^^' AHAHAHHAHAHHAHA. Jag orkar inte! Trötthetshumor ♥
6 dec, 2011 22:47 |
|
Margaret
Elev |
Jag fattar inte riktigt det där med att de använde ord som de inte fick. Mugglis använder ju också elevhemmens namn, etc. Men i vilket sammanhang syftar ni på?
![]()
6 dec, 2011 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Margaret: Jag fattar inte riktigt det där med att de använde ord som de inte fick. Mugglis använder ju också elevhemmens namn, etc. Men i vilket sammanhang syftar ni på? Till största delen tror jag det berodde på Quidditch. Eller så var WB mer upphovsrättskänsliga 2006 än vad de är nu 6 dec, 2011 22:51 |
Forum > Harry Potter > Hogwarts. nu
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen