Master of Mugglis
Forum > Mugglarportalen > Master of Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Cara Riddle
oh.. oh.. My time to blush .. :33 nej men, I know that fel br..-sis xD alltså menar jag att jag också blir glad över att få prata med dig eftersom du är så awesome C8< Hörre, go'natt ♥ Och det var så lite så 8 jul, 2012 23:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: klart han får det Cara Bra för han vill ha massor av bananer xD Alex Ickehufflare xD lol Skrivet av AlexZz: ja det är de verkligen ♥Skrivet av Cara Riddle: Ja, men det är ju bra. De är ju ärliga och lojala! Skrivet av AlexZz: ja jag umgås med en massa hufflare Omg första icke-hufflaren som gillade inlägget. 8D Mrs.Tonks då är det rättvist man va? jag är ju bara Cara och ja jag vet inte xD natit natti kära du ♥ ![]()
8 jul, 2012 23:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 8 kl. 23:04
|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Cara Riddle: Ja, men det är ju bra. De är ju ärliga och lojala! Skrivet av AlexZz: ja jag umgås med en massa hufflare Omg första icke-hufflaren som gillade inlägget. 8D Hahahaha xD tro inte det ni. Eller oftast är jag det ;P 8 jul, 2012 23:04 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Grattis på dig Cara! ♥
8 jul, 2012 23:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 23:08 |
|
Victoire Weasly
Elev |
8 jul, 2012 23:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 23:10 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Alltså grattis, grattis, grattis och hundra gånger om grattis!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 8 jul, 2012 23:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: naw tack vad söt du är ♥Alltså grattis, grattis, grattis och hundra gånger om grattis! ![]()
8 jul, 2012 23:10 |
|
Twix
Elev |
Alltså Cara, jag vet inte vad jag ska skriva... För det första tack för dom fina orden.
Du är en av dom mest underbara personer jag någonsin pratat med, du är alltid så positiv och snäll och rolig och söt - listan kan göras lång. Jag blir otroligt glad när jag ser att jag fått en uggla från dig, för du har alltid något roligt, glatt eller fint att säga. Du är en helt fantastisk person som alltid finns där för mig. ♥ Och GRATTIS till 10000 inlägg, det är starkt jobbat! :'D 8 jul, 2012 23:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen