En konstig shipp
Forum > Harry Potter > En konstig shipp
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
NEW SHIPPING OH YEAH!
Nej men allvarligt, det kan nog bli något att shippa! =D HOLIVER FTW! 8 jul, 2012 20:31 |
|
Irah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Naww, det hade varit sött på något sätt. Fast lite stor åldersskillnad kanske... Olivione tycker jag skulle ha varit ett fint namn, för i skrift påminner det om oblivion. Jag älskar Olivione.
10 jul, 2012 22:55 |
|
Cailine
Elev |
Njae, det var ju inte riktigt menat på det sättet, han var ju lycklig att matchen inte blev inställd.
Shippar Fremione starkt! ![]() ![]()
10 jul, 2012 23:36 |
|
ginnyw123
Elev |
10 jul, 2012 23:38 |
|
LauraE
Elev |
10 jul, 2012 23:47 |
|
themarauder
Lärare |
10 jul, 2012 23:48 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Haha jag har kommit på en ny shipp =) Men jag tycker den var söt, men Hermione passar kanske bättre med andra
11 jul, 2012 08:46 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Vad gulligt
by my heel, i care not 11 jul, 2012 15:14 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Faktiskt så är det ganska gulligt ♥ Men man vet så pass lite om Oliver Wood att man inte egentligen kan tänka sig om han skulle gilla någon som Hermione... Eller?
Själv tycker jag Hermione ska vara med Ron, och ingen annan ![]()
11 jul, 2012 15:29 |
|
hyperion
Elev |
13 jul, 2012 23:12 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen