Som app?
Forum > Mugglarportalen > Som app?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har lyckas göra en mugglis - app till min ipod...
21 jul, 2012 11:49 |
|
Borttagen
|
jaa, jag håller med, för båda mina kompisar (som är HP-nördar) har iPhone och jag ska skaffa, så jaa. det skulle jag älska
21 jul, 2012 18:07 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av Borttagen: aa, men hoppas att appen blir gratis Det ska du inte oroa dig för att den inte blir =) "May the force be equal to mass times acceleration" 21 jul, 2012 19:53 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
21 jul, 2012 22:29 |
|
Mintpastill
Elev |
Skulle vara jätteroligt, bara den kommer till Android också, inte bara iPhone.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 22 jul, 2012 00:07 |
|
Borttagen
|
Jag har android telefon och det går att göra en genväg från hempagen på mobilen. Jag gjorde en genväg för Mugglis, så jag slipper till mugglis direkt genom en vanlig app.
22 jul, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
GUD. VAD. AWESOME. DET. SKULLE. VARA
22 jul, 2012 19:36 |
|
ginnyw123
Elev |
25 jul, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
Skulle var superbra! Har gått och tänkt på det ett tag.
25 jul, 2012 20:05 |
|
Sara.Potter
Elev |
Skulle dö om det blev en app!
“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.” - Albus Dumbledore ϟ ![]() ![]()
25 jul, 2012 20:07 |
Forum > Mugglarportalen > Som app?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen