Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Trollstavsrörelse och trollformeluttal?

Forum > Mugglarportalen > Trollstavsrörelse och trollformeluttal?

1 2
Användare Inlägg
Ladusvalan
Elev

Avatar


Skrivet av Miss D Malfoy:
Skrivet av Ladusvalan:
Skrivet av Miss D Malfoy:
Skrivet av Ladusvalan:
Skrivet av Miss D Malfoy:
Skrivet av Ladusvalan:
Skrivet av Miss D Malfoy:
Skrivet av Ladusvalan:
Jag vet att jag har frågat något liknande förut, men jag kommer inte riktigt ihåg svaret (om jag fick något svar på just den frågan), och jag undrar vad trollstavsrörelse och trollformeluttal innebär, när man ska öka dem, när man stigit en level i duellerna. Sist jag ökade trollformeluttal hände typ ingenting, och jag undrar om det är så att man måste öka lite mer ibland för att man ska få en ny besvärjelse, osv. ... Tacksam för svar!

Jag har fattat det som att det är enklare att få bättre träffar,alltså att dem träffar bättre, men jag har kanske fel?


Jag tror att det är den ena av dem (antingen trollstavsrörelse eller trollformeluttal) som ger bättre träffar, men jag fattar inte riktigt vilken. Och jag skulle vilja veta hur mycket man ska behöva "boosta" dem för att få nya besvärjelser, t.ex.

De har ingenting med nya besvärjelser att göra
Dem får du genom att levla


Jaha, det förklarar en hel del! Tack! Vet nån i vilken "level" man får den fjärde besvärjelsen, då? Jag har bara "gnistor", "Flipendo" och "Reducto". När kommer nästa, liksom?

Lvl 8 kommer diffendo tror jag och lvl 10 Incendio


Åh, toppen! Då har jag inte långt kvar till nästa!

Duellera mot mig?


Absolut! Gärna det! Jag duellerar i princip mot alla som frågar!

10 jul, 2012 19:37

1 2

Forum > Mugglarportalen > Trollstavsrörelse och trollformeluttal?

Du får inte svara på den här tråden.