Mobilanpassad version av Mugglis :D
Forum > Mugglarportalen > Mobilanpassad version av Mugglis :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Goizan
Elev |
Skrivet av Ginny00: Man känner sig mobbad när man fortfarande inte har smartphone.. Samma här. Har inte heller någon smartphone (är 00)... [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
7 jul, 2012 17:58 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Goizan: Skrivet av Ginny00: Man känner sig mobbad när man fortfarande inte har smartphone.. Samma här. Har inte heller någon smartphone (är 00)... Också 00a. Skönt att veta att man inte är ensam, verkar nästan så ibland 7 jul, 2012 18:10 |
|
Goizan
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Goizan: Skrivet av Ginny00: Man känner sig mobbad när man fortfarande inte har smartphone.. Samma här. Har inte heller någon smartphone (är 00)... Också 00a. Skönt att veta att man inte är ensam, verkar nästan så ibland Håller med... [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
7 jul, 2012 18:11 |
|
harrypotter87
Elev |
7 jul, 2012 21:19 |
Forum > Mugglarportalen > Mobilanpassad version av Mugglis :D
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen