Vad skulle du välja?
Forum > Harry Potter > Vad skulle du välja?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
4 jul, 2012 17:19 |
|
Tonks_xD
Elev |
4 jul, 2012 17:37 |
|
Dream
Elev |
Auror, jag skulle aldrig kunna vara en dödsätare, jag tycker bara att de är hemska och orättvisa...
Och jag passar inte som en dödsätare heller.
4 jul, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Auror, jag har en grej för den goda sidan.
4 jul, 2012 19:44 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
BÅDA TVÅ!
Lol. '-' jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 5 jul, 2012 00:00 |
|
adwantic
Elev |
Du kan vara en dödsätare som jobbar på ministeriet som en auror Draco Dormiens Nunquam Titillandus 5 jul, 2012 00:01 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Haha, det skulle vara awesome. jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 5 jul, 2012 00:02 |
|
potter_fan
Elev |
Jag skulle vara en auror för jag hatar verkligen Voldemort och hand dödsätare!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 5 jul, 2012 03:55 |
|
Goizan
Elev |
5 jul, 2012 10:34 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Ärligt talat så vet jag inte... Jag menar: Dödsätare jobbar för Voldemort (HEMSKT). Men om man är Auror under tiden då Fudge hatar Harry eller Scrimgeors (stavning?) tid så är det lika hemskt
Men det blir nog Auror, för då har man bättre samvete ![]()
5 jul, 2012 10:38 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen