Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Drakar

Forum > Mugglarportalen > Drakar

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Evreka:
Skrivet av Borttagen:
När det väl har kläckts matar du den på samma sätt som du klappar det.
Nja inte riktigt va?

På samma sida, ja. Men jag matar genom att klicka på knappen "Ge" på maten. Inte genom att klicka på draken, då blir det fortfarande en klapp.
Ja, jag menade att man kom dit till att kunna ge den mata på samma sätt som när man klappar den.

3 jul, 2012 08:37

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Evreka:
Skrivet av Borttagen:
När det väl har kläckts matar du den på samma sätt som du klappar det.
Nja inte riktigt va?

På samma sida, ja. Men jag matar genom att klicka på knappen "Ge" på maten. Inte genom att klicka på draken, då blir det fortfarande en klapp.
Ja, jag menade att man kom dit till att kunna ge den mata på samma sätt som när man klappar den.
OK, jag missförstod.

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

3 jul, 2012 09:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Evreka:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Evreka:
Skrivet av Borttagen:
När det väl har kläckts matar du den på samma sätt som du klappar det.
Nja inte riktigt va?

På samma sida, ja. Men jag matar genom att klicka på knappen "Ge" på maten. Inte genom att klicka på draken, då blir det fortfarande en klapp.
Ja, jag menade att man kom dit till att kunna ge den mata på samma sätt som när man klappar den.
OK, jag missförstod.
Det är lätt hänt Jag skulle nog förtydligigat mig.

3 jul, 2012 09:05

1 2

Forum > Mugglarportalen > Drakar

Du får inte svara på den här tråden.