Drakar
Forum > Mugglarportalen > Drakar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Evreka: Ja, jag menade att man kom dit till att kunna ge den mata på samma sätt som när man klappar den.Skrivet av Borttagen: Nja inte riktigt va? När det väl har kläckts matar du den på samma sätt som du klappar det. På samma sida, ja. Men jag matar genom att klicka på knappen "Ge" på maten. Inte genom att klicka på draken, då blir det fortfarande en klapp. 3 jul, 2012 08:37 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: OK, jag missförstod. Skrivet av Evreka: Ja, jag menade att man kom dit till att kunna ge den mata på samma sätt som när man klappar den. Skrivet av Borttagen: Nja inte riktigt va? När det väl har kläckts matar du den på samma sätt som du klappar det. På samma sida, ja. Men jag matar genom att klicka på knappen "Ge" på maten. Inte genom att klicka på draken, då blir det fortfarande en klapp. Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 3 jul, 2012 09:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Evreka: Det är lätt hänt Skrivet av Borttagen: OK, jag missförstod. Skrivet av Evreka: Ja, jag menade att man kom dit till att kunna ge den mata på samma sätt som när man klappar den. Skrivet av Borttagen: Nja inte riktigt va? När det väl har kläckts matar du den på samma sätt som du klappar det. På samma sida, ja. Men jag matar genom att klicka på knappen "Ge" på maten. Inte genom att klicka på draken, då blir det fortfarande en klapp. 3 jul, 2012 09:05 |
Forum > Mugglarportalen > Drakar
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen