Klä ut sejj på sista delen av hp? :P
Forum > Harry Potter > Klä ut sejj på sista delen av hp? :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sweeney
Elev |
Skrivet av Beata: Skrivet av Sweeney: Kanske tar på mig en vet-inte-vilket-elevhem halsduk, inte mer xD Det var en bra idé ^^ fast det är sommar då kom jag på nu xD 23 jan, 2011 11:43 |
|
Buckbeak
Elev |
Man skulle kunna ha på sig något litet som inte sticker ut för mycket,
om man inte vill klä ut sig helt och hållet "They had bodies, hind legs, and tails of horses, but the front legs, wings and heads of what seemed to be giant eagles, with cruel, steel-colored beaks and large, brilliantly orange eyes" 23 jan, 2011 11:49 |
|
Ellie Jonsson
Elev |
jag kommer med min stickade gryffindor halsduk! >
//draco malfoy- den fantastiska studsande illern 23 jan, 2011 17:03 |
|
Black
Elev |
Kanske letar upp en pinne o stoppar i fickan, eller disikerar min kattleksak så jag får en fiin, svart pinne 8'3
23 jan, 2011 18:21 |
|
Snövinge
Elev |
När jag var på premiären av del ett hade jag hel Hogwartsuniform!!
Det var skjorta, kofta och strumpbyxor som jag hade hemma, en slips som jag köpt (helgul, hittade tyvär inte randig </3) och en kjol jag sytt! Och över det hade jag en kappa som jag sytt själv (med hjälp av mamma) och är extremt stolt över. Den är nästa identisk med den de har i den här scenen! ♥ ♥ Fast gul inuti så klart! Och det tänkte jag ha på nästa premiär också! ♥ We are all wizards. Even Ron. 24 jan, 2011 22:18 |
|
Looney Luna Lovegood
Elev |
Självklart att man ska klä ut sig? :O Sista delen!!
I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am 24 jan, 2011 22:48 |
|
Ally Regins
Elev |
24 jan, 2011 23:10 |
|
Black
Elev |
25 jan, 2011 11:48 |
|
Looney Luna Lovegood
Elev |
Harry potters officiella engelska hemsida säljer ju skitmycket saker, stavar, klädesplagg, alla böcker, spel, filmer, asseoarer, glasögon, ALLT.
I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am 25 jan, 2011 11:50 |
|
Black
Elev |
25 jan, 2011 11:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen