Fjärde barn
Forum > Harry Potter > Fjärde barn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mintygirl89
Elev |
Om det blev ett fjärde barn, och det blev en flicka, kanske hon skulle få heta Hermione i mellan-namn? Det var mitt förslag.
Läs gärna Tårar från himlen :D <3
29 jun, 2012 15:58 |
|
annawpotter
Elev |
29 jun, 2012 16:03 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
Kanske Remus Arthur någonting. Annars något med Ginnys och Harrys far- och mor föräldrar .
Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 29 jun, 2012 16:09 |
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kanske om dem fick en till son så kanske han skulle få heta Sirius Remus Potter eller Remus Sirius Potter eller nåt? __________________________________________ Pigfarts is real! Skulle jag också tro!
29 jun, 2012 16:10 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
Annars något som inte alls någon annan har hetat ..
Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 29 jun, 2012 16:12 |
|
LovisaPotter
Elev |
Ja, Molly Hermione Potter, det är ju bra. Eftersom Lily heter ju Lily Luna Potter. Harrys mamma, nära vän Det är ju samma sak typ, Ginnys mamma, nära vän! Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 29 jun, 2012 16:22
Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 2 kl. 22:15
|
|
TacosPanda
Elev |
29 jun, 2012 16:32 |
|
LovisaPotter
Elev |
Skrivet av EllieRavenclaw: Annars något som inte alls någon annan har hetat .. Jo, fast jag tror nog att fjärde heter något efter någon annan, som dem andra tre... Skrivet av TacosPanda: Neville Dobby Potter ;D Ja, kanske Neville, men Dobby känns inte som ett människo namn... (ta det inte fel jag gillar Dobby jätte mkt och grät typ när han dog, men det känns bara inte som ett människo namn mer som ett hus alf namn typ, ni fattar vad jag menar...) Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 29 jun, 2012 16:43 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av LovisaPotter: Skrivet av EllieRavenclaw: Annars något som inte alls någon annan har hetat .. Jo, fast jag tror nog att fjärde heter något efter någon annan, som dem andra tre... Skrivet av TacosPanda: Neville Dobby Potter ;D Ja, kanske Neville, men Dobby känns inte som ett människo namn... (ta det inte fel jag gillar Dobby jätte mkt och grät typ när han dog, men det känns bara inte som ett människo namn mer som ett hus alf namn typ, ni fattar vad jag menar...) Haha javet. Tyckte bara dobby skulle vara med på ett hörn ;] Neville Rubeus Potter kanske
29 jun, 2012 16:48 |
|
Tamburlaine
Elev |
Oij, kan mycket väl tänka mig att pojken skulle heta Cedric i t.ex. mellannamn (efter Diggory). Tycker att Ginny kanske skulle ha något att säga i namnen, eftersom de nu låter litet som om Harry skulle ha bestämt dem? O.o
29 jun, 2012 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen