Dödsrelikerna del 1 på DVD
Forum > Harry Potter > Dödsrelikerna del 1 på DVD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kesan
Elev |
Åh, det visste jag inte!
"Jag är inte Fred, jag är George! Hur i fridens namn, kvinna, kan du kalla dig själv mor? kan du inte se att jag är George?" 22 jan, 2011 17:31 |
|
Oskan
Elev |
Fast jag hittade de bara på bluray, därför köpte jag en bluray-spelare ^^
Men det blir ganska mycket bättre bild också så det kan rekommenderas "May the force be equal to mass times acceleration" 22 jan, 2011 18:41 |
|
Sweeney
Elev |
oki
22 jan, 2011 19:01 |
|
jan
Elev |
Skrivet av leumas vän: Harry Potter och dödsrelikerna del 1 släpps den 13 april för er som undrar Vad bra Länktar redan Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
22 jan, 2011 19:14 |
|
Borttagen
|
Jag måste köpa den när den kommer!
22 jan, 2011 19:41 |
|
Buckbeak
Elev |
Måste ha!! ^^
"They had bodies, hind legs, and tails of horses, but the front legs, wings and heads of what seemed to be giant eagles, with cruel, steel-colored beaks and large, brilliantly orange eyes" 22 jan, 2011 20:05 |
|
leumas vän
Elev |
22 jan, 2011 21:42 |
|
Black
Elev |
22 jan, 2011 21:46 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av leumas vän: Du har knappast ngt val Jag kan knappt vänta "May the force be equal to mass times acceleration" 22 jan, 2011 22:24 |
|
Black
Elev |
22 jan, 2011 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen