Sämst på att duellera
Forum > Mugglarportalen > Sämst på att duellera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
9 jul, 2012 14:20 |
|
Evreka
Elev |
Jag är på level 6 och har fortfarande inget bättre än Reducto - är det normalt?
Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 9 jul, 2012 15:49 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Evreka: Jag är på level 6 och har fortfarande inget bättre än Reducto - är det normalt? Tror det ~MY TUMBLR~ 9 jul, 2012 15:49 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Åh, vad bra! Skrivet av Evreka: Jag är på level 6 och har fortfarande inget bättre än Reducto - är det normalt? Tror det Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 9 jul, 2012 15:50 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Evreka: Skrivet av Victoire Weasly: Åh, vad bra! Skrivet av Evreka: Jag är på level 6 och har fortfarande inget bättre än Reducto - är det normalt? Tror det Jag tror att jag fick Diffindo på level 7 eller 8. Har du lust att köra? *låtsas att jag inte redan utmanat* ~MY TUMBLR~ 9 jul, 2012 15:51 |
|
Tonks_xD
Elev |
9 jul, 2012 16:07 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Det är kul XD Nej men det var inte så länge sen jag fick det så jag överanvänder den just nu ~MY TUMBLR~ 9 jul, 2012 16:08 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Det är kul XD Nej men det var inte så länge sen jag fick det så jag överanvänder den just nu Haha XD Jag överanvänder Diffendo isf xD ![]()
9 jul, 2012 16:10 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Victoire Weasly: Det är kul XD Nej men det var inte så länge sen jag fick det så jag överanvänder den just nu Haha XD Jag överanvänder Diffendo isf xD Det kan man väl säga att jag också gör Jag fixade 16 Magisk kraft bara så att jag kan använda incendio en gång till om motståndaren släcker elden ~MY TUMBLR~ 9 jul, 2012 16:11 |
|
Drake
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: I level 8 fick jag diffindo. Skrivet av Evreka: Skrivet av Victoire Weasly: Åh, vad bra! Skrivet av Evreka: Jag är på level 6 och har fortfarande inget bättre än Reducto - är det normalt? Tror det Jag tror att jag fick Diffindo på level 7 eller 8. Har du lust att köra? *låtsas att jag inte redan utmanat* 9 jul, 2012 16:14 |
Forum > Mugglarportalen > Sämst på att duellera
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen