Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?

Forum > Harry Potter > Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
soratanaka
Elev

Avatar


Jag har varit på King's Cross Station, Platform 9 3/4, läst teblad (försökt i alla fall, är väl en Ron i detta), försökt göra egna trolldrycker (detta var när jag var mindre, och förstod inte att fil + vatten + mosade lussebullar = inte trolldryck) och faktiskt testat det (rekommenderas ej), försökt att prata med en orm (hassssshhhhh), ätit vanligt gräs (!) för att se det fungerar som Gillyweed (vadslagning, okej?) och jag tror alltid att Myrtle ska dyka upp när jag är på toa. </3

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

21 jan, 2011 21:31

Oskan
Elev

Avatar


Fy va läskigt det hade varit om hon helt plötsligt dök upp där! ^^

"May the force be equal to mass times acceleration"

21 jan, 2011 23:43

soratanaka
Elev

Avatar


Jag hade.. dött. Både mentalt och fysiskt, den gången (brukar alltid säga att jag dör mentalt när något är lite knasigt!).

Kan verkligen se det framför mig. Eller när man badar, så hör man hennes röst där i bakgrunden. Huvva!

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

21 jan, 2011 23:45

Oskan
Elev

Avatar


Men spöken finns inte på riktigt va? ;O

"May the force be equal to mass times acceleration"

22 jan, 2011 01:38

Looney Luna Lovegood
Elev

Avatar


Haha roligt.

I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am

22 jan, 2011 12:32

EMELESEL
Elev

Avatar


kul!

22 jan, 2011 13:02

OliviaGranger
Elev

Avatar


Har gjort 8,9 och 10.

&#9829; Hagrid&#9829;

22 jan, 2011 15:14

Ellie Jonsson
Elev

Avatar


det sista har jag faktiskt gjort.............

//draco malfoy- den fantastiska studsande illern

22 jan, 2011 16:01

soratanaka
Elev

Avatar


Skrivet av Oskan:
Men spöken finns inte på riktigt va? ;O

Inte på samma sätt som Myrtle, tror jag. De är inte spöken, dock. De är avtryck.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

22 jan, 2011 16:04

Oskan
Elev

Avatar


Skrivet av soratanaka:
Skrivet av Oskan:
Men spöken finns inte på riktigt va? ;O

Inte på samma sätt som Myrtle, tror jag. De är inte spöken, dock. De är avtryck.
De kallas spöken i böckerna, så nog är det spöken alltid! Finns många olika definitioner på spöken dock!
Liksom vampyrer pga Meyer! -.-

"May the force be equal to mass times acceleration"

22 jan, 2011 16:48

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?

Du får inte svara på den här tråden.