Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?
Forum > Harry Potter > Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Jag har varit på King's Cross Station, Platform 9 3/4, läst teblad (försökt i alla fall, är väl en Ron i detta), försökt göra egna trolldrycker (detta var när jag var mindre, och förstod inte att fil + vatten + mosade lussebullar = inte trolldryck) och faktiskt testat det (rekommenderas ej), försökt att prata med en orm (hassssshhhhh), ätit vanligt gräs (!) för att se det fungerar som Gillyweed (vadslagning, okej?) och jag tror alltid att Myrtle ska dyka upp när jag är på toa. </3
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 21 jan, 2011 21:31 |
|
Oskan
Elev |
Fy va läskigt det hade varit om hon helt plötsligt dök upp där! ^^
"May the force be equal to mass times acceleration" 21 jan, 2011 23:43 |
|
soratanaka
Elev |
Jag hade.. dött. Både mentalt och fysiskt, den gången (brukar alltid säga att jag dör mentalt när något är lite knasigt!).
Kan verkligen se det framför mig. Eller när man badar, så hör man hennes röst där i bakgrunden. Huvva! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 21 jan, 2011 23:45 |
|
Oskan
Elev |
Men spöken finns inte på riktigt va? ;O
"May the force be equal to mass times acceleration" 22 jan, 2011 01:38 |
|
Looney Luna Lovegood
Elev |
Haha roligt.
I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am 22 jan, 2011 12:32 |
|
EMELESEL
Elev |
kul!
22 jan, 2011 13:02 |
|
OliviaGranger
Elev |
Har gjort 8,9 och 10.
♥ Hagrid♥ 22 jan, 2011 15:14 |
|
Ellie Jonsson
Elev |
det sista har jag faktiskt gjort.............
//draco malfoy- den fantastiska studsande illern 22 jan, 2011 16:01 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Oskan: Men spöken finns inte på riktigt va? ;O Inte på samma sätt som Myrtle, tror jag. De är inte spöken, dock. De är avtryck. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 22 jan, 2011 16:04 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av soratanaka: De kallas spöken i böckerna, så nog är det spöken alltid! Finns många olika definitioner på spöken dock!Skrivet av Oskan: Men spöken finns inte på riktigt va? ;O Inte på samma sätt som Myrtle, tror jag. De är inte spöken, dock. De är avtryck. Liksom vampyrer pga Meyer! -.- "May the force be equal to mass times acceleration" 22 jan, 2011 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen