Felix Felicis - maskerad kläder - festkläder
Forum > Harry Potter > Felix Felicis - maskerad kläder - festkläder
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av onlyoliviaa: azumJag tror själv att jag ska ha min balklänning, då får jag en anledning att andvända den en gång till. Och så ska jag vara utklädd till vattufolk 25 jun, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
JAg ska ha halvfint. Ska "bara" ha en skjorta och Ravenclawslips.
Brukar ha ungefär så på släktfester så ajg ser inte det som för fint eller för inte fint... eller hur man nu skriver xD Fast nu är ju hjag också en sådan som tycker att en urtvättad t-shirt kan vara asfint xD 25 jun, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
vad tänker du på när du tänkerr fin kläder?
11 okt, 2012 19:08 |
Forum > Harry Potter > Felix Felicis - maskerad kläder - festkläder
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen