Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Felix Felicis - maskerad kläder - festkläder

Forum > Harry Potter > Felix Felicis - maskerad kläder - festkläder

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av onlyoliviaa:
Jag tror själv att jag ska ha min balklänning, då får jag en anledning att andvända den en gång till. Och så ska jag vara utklädd till vattufolk
azum

25 jun, 2012 20:12

Borttagen

Avatar


JAg ska ha halvfint. Ska "bara" ha en skjorta och Ravenclawslips.
Brukar ha ungefär så på släktfester så ajg ser inte det som för fint eller för inte fint... eller hur man nu skriver xD
Fast nu är ju hjag också en sådan som tycker att en urtvättad t-shirt kan vara asfint xD

25 jun, 2012 20:15

Borttagen

Avatar


vad tänker du på när du tänkerr fin kläder?

11 okt, 2012 19:08

1 2

Forum > Harry Potter > Felix Felicis - maskerad kläder - festkläder

Du får inte svara på den här tråden.