Vd tycker du om neville longbottom??
Forum > Harry Potter > Vd tycker du om neville longbottom??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av Fairydust: Jag gillar verkligen Neville. Speciellt mot slutet när han verkligen blir aktiv. Jag började tycka om honom på riktigt efter julbalen. Men jag tyckte om honom redan från början också. Neville är söt. Jag gillar hans utveckling. För han hade det så tufft i början och sen glänser han bara mer och mer. Och nej, jag tror inte att gryffindor skulle vara detsamma utan honom. Men snarare är det väl så att Harry Potter-serien inte skulle vara alls detsamma utan honom. Han hade lika gärna kunnat vara i ett annat elevhem för min del. Men om han hade varit det så hade han troligtvis inte haft lika stor roll i det hela (tror jag). Kan inte riktigt förklara varför jag tror så, men så tror jag i alla fall. Du stal mina ord, neville är bäst! Jag älskar att Han utvecklas så himla mycket under böckernas gång ![]() ![]() draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 21 jun, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
NEJ. Neville in ma heart ♥
21 jun, 2012 23:23 |
|
Pygmepuffen
Elev |
21 jun, 2012 23:28 |
|
Ella/Ron
Elev |
Jag tycker så synd om honom. Ska jag va ärlig grät jag när hanns farmor berättade om Alice och Frank i femman. Men visst är han modig speciellt i filmen i sjuan när han stiger fram och talar direkt till Voldemort och säger att han har fel. ♥
qqqaqqNah 22 jun, 2012 10:18 |
|
Lucy och Rose
Elev |
22 jun, 2012 10:25 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Nej!
Älskar Neville! :3 Han är speciell..inget Hogwarts utan Neville Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 22 jun, 2012 11:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lucy och Rose: Han är modig och awesome :3 24 jun, 2012 12:46 |
|
LeonaGoodness
Elev |
NEVILLE ÄR BÄST!!! ♥♥♥
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 24 jun, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: DET VAR DUMT SAGT NEVILLE ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!! Han är en TÖNT!!!! 25 jun, 2012 08:34 |
|
Borttagen
|
Neville är okej
25 jun, 2012 10:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen