Snape spelet...
Forum > Mugglarportalen > Snape spelet...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Goizan
Elev |
Det funkar inte hos mig heller när man har tryckt på spela står det " />
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
28 jun, 2012 12:07 |
|
Potato
Elev |
Man måste ha senaste Java programmet för att kunna spela Snape-spelet. Jag använder Google Chrome och Internet explorer och det funkar fint.
28 jun, 2012 13:41 |
Forum > Mugglarportalen > Snape spelet...
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen