Profilbilder!!!
Forum > Mugglarportalen > Profilbilder!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
21 jun, 2012 12:53 |
|
Chokladkort
Elev |
21 jun, 2012 13:13 |
|
EMELESEL
Elev |
Lägg till [/img] på sista koden, istället för [img] igen.
21 jun, 2012 13:18 |
|
Chokladkort
Elev |
Ska kolla om det funkar... Isåfall är du bäst! XD
*ändrar inlägg* Tusan! Vad hände nu då? Det skulle ju komma upp en video direkt och inte en förbaskad länk!!!! Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
21 jun, 2012 13:21 |
|
EMELESEL
Elev |
Haha x)
Ojdå, vänta. Har du kopierat bilden eller länken till sidan? Om du ska kopiera bara bilden så högerklicka på den och tryck på "kopiera bildaddress" så ska det fungera 21 jun, 2012 13:26 |
|
Chokladkort
Elev |
Nu fattar jag inte riktigt. Jag vill ju ha en video och ingen bild så hur ska jag göra då? På samma sätt :O
Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
21 jun, 2012 13:34 |
|
EMELESEL
Elev |
Japp, video/bild, sak samma, haha x)
21 jun, 2012 13:35 |
|
Chokladkort
Elev |
Fast när jag högerklickar kommer det bara upp kopiera, så jag klickade där. Men när jag skulle kopiera in den till signaturen var rutan klistra in lite såhär... Grå. Suddig. Gick inte och klicka... Förstår du var jag menar EMELESEL??
Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
21 jun, 2012 13:41 |
|
EMELESEL
Elev |
Går det inte att välja "kopiera bildadress"? Det borde ju funka..
Det går inte att bara klistra in bilden. Alltså kopiera och trycka på "klistra in". Om du inte kan kopiera bildadressen kan du ju alltid spara bilden och ladda upp den på typ tinypic eller imgur 21 jun, 2012 13:44 |
|
Chokladkort
Elev |
Vad är det då (hahaha känner mig efter)
Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
21 jun, 2012 13:56 |
Forum > Mugglarportalen > Profilbilder!!!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen