Grundarna???
Forum > Mugglarportalen > Grundarna???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag skulle sälja dom för typ 4-5 galleoner. Jag mennar dom är bromskort, och man köper dom för mycket mindre.
2 jul, 2012 09:11 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
2 jul, 2012 10:08 |
|
adwantic
Elev |
det finns en köp och sälj markand där man kan pruta och så! du kan finna marknaden i off topic forumet, den första tråden! testa att lägga ut den där så kanske det är flera som visar sig vara intresserade ^^
Draco Dormiens Nunquam Titillandus 2 jul, 2012 11:50 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av -Patronus-: 10 galleoner är väldigt dyrt. Säljer jag alla grundarna gör jag det för 12-15 Galleoner för allihop! Oj, råkade skriva 10 galleoner, 100 ska det stå!
2 jul, 2012 12:49 |
|
Hermione6
Elev |
Om du menar att du ska sälja alla tillsammans så tycker jag mellan 20- 30g. Om du menar en i taget så tycker jag typ runt 8g. Hoppas det hjälpte.
"Du köper kärlek säljer hat" 3 nov, 2012 16:46 |
|
cikki
Elev |
jag säljer bronkort för 2 g styck, så jag skulle nog sälja dom för 8 g. men det är ju jag det.
3 nov, 2012 23:33 |
Forum > Mugglarportalen > Grundarna???
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen