En tanke om Fenixorden..
Forum > Harry Potter > En tanke om Fenixorden..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sweeney
Elev |
Skrivet av Katla: Nää...Det skulle nog inte funka, men värt ett försök ändå! Dom kanske kunde få med sig många på Harrys sida iallafall...? Jaa, även om inte Fudge skulle tro på det så skulle definitivt NÅGON göra't. 20 jan, 2011 15:04 |
|
Beata
Elev |
22 jan, 2011 19:02 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Beata: Kanske skulle ha funkat, kanske inte....troligen inte men det skulle nog ha varit värt ett försök Ja man kan alltid tästa !!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
22 jan, 2011 19:28 |
|
Buckbeak
Elev |
Man kan absolut testa
"They had bodies, hind legs, and tails of horses, but the front legs, wings and heads of what seemed to be giant eagles, with cruel, steel-colored beaks and large, brilliantly orange eyes" 22 jan, 2011 20:07 |
|
Sweeney
Elev |
22 jan, 2011 20:17 |
|
Black
Elev |
22 jan, 2011 21:47 |
|
Borttagen
|
det du inte mindes namnet på heter minnessåll
*drar ut ett minne med ordet minnessåll* *ger dig minnet* 28 jan, 2011 10:14 |
|
OliviaGranger
Elev |
Fudge vågar inte ta ansvar för en så allvarlig sak, så han ignorerar det bara.
♥ Hagrid♥ 28 jan, 2011 10:30 |
|
Borttagen
|
det du inte mindes namnet på heter minnessåll
*drar ut ett minne med ordet minnessåll* *ger dig minnet* 28 jan, 2011 10:46 |
|
jan
Elev |
28 jan, 2011 10:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen