Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Wizarding World of Harry Potter

Forum > Harry Potter > Wizarding World of Harry Potter

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Tilly Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Beata:
JAAAAAG vill dit! Det skulle vara så häftigt och roligt, men jag får väl vänta och ha tålamod. Jag tror inte att stället försvinner i första taget


Nej det får man ju hoppas mamma släpper nog inte tag om från jag lite äldre

Wizarding World Of Harry Potter :'3

20 jan, 2011 21:46

Kintsugi
Prefekt

Avatar


2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012!

Är vad jag har att säga. 2012 blir året då jag flyger längre än jag någonsin gjort tidigare. USA med några dagar i New York och Orlando med en av världens bästa människor, han är rent av fantastisk ♥ Jag samlar och sparar och ska garanterat till HP-världen, annars hade ju självaste resan till Orlando varit helt ointressant. hehe. OOOH VAD JAG LÄNGTAR!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

20 jan, 2011 21:54

Borttagen

Avatar


Jag ska åka dit innan jag dör, det har jag bestämt.

20 jan, 2011 22:48

Piggy
Elev

Avatar


Haha ja det kan man ju ha som mål!

Om man värkligen försöker kan man säkert lyckas spara ihop tillräckligt med pengar någon gång! X'3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.mspaintadventures.com%2Fstoryfiles%2Fhs2%2F04585.gif

21 jan, 2011 11:01

Tilly Potter
Elev

Avatar


Kostar nog en hel del att åka dit och sen ska man ju bo någonstans också!

Wizarding World Of Harry Potter :'3

29 jan, 2011 17:51

Black
Elev

Avatar


Trollstav, halsduk :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

30 jan, 2011 17:29

HarryPotterAntonia
Elev

Avatar


Jag har varit där det var skit grymt! ^_^ !

Bothering Snape!

30 jan, 2011 23:20

Oskan
Elev

Avatar


Skrivet av HarryPotterAntonia:
Jag har varit där det var skit grymt! ^_^ !
Har du?
Berätta!
Bilder!
Ge oss så mycket info du kan!
Vad köpte du?
Vad var bäst?

"May the force be equal to mass times acceleration"

30 jan, 2011 23:27

HarryPotterAntonia
Elev

Avatar


Oj allt var bäst!
Affärerna som fanns var:Ugglor, Olivanders trollstavar, Madam melkins kläd affär, Zonko´s ,m.m.
Honungsöl, pumpasaft, chokladgrodor och kort! Bönorna, Halsdukar, morodörkartor och MASSOR av trollstavar! Dom hr byggt upp Hogesmeeeeedddddd och diagongränden, slottet och magisk trekamp. Dom hade uppträdanden och alla som jobbade där hade skoluniformer på sig! I slotten så fick man köa igenom klassrumen och sen fick man åka en simulator! Det känns som om man flyger på en kvast!!! Och det var bäst!! Sen fanns det en två attraktioner till en som hette hippogriffen och en til som var sjuuuuuukt kul! Det var en drake som man åkte på typ! Det var den bästa dan i mitt liv! Negativ är alla köer! Jag köpte Chocklad grodor och halsdukar, bönor, tröjor, muggar, pinns, flaggor och fyra trollstavar. Cedrics, Vicktors, Fluer och Harrys! (även Voldemorts men den gav jag till min polare) och så köpte jag pumpasaft som smakade sött och gott. Och så drack jag honungsöl! :3 Som smakade som jordgubbar kakor honung och mycket gott skummmmmm!!!!!

Bothering Snape!

31 jan, 2011 13:11

Lumos
Elev

Avatar


Det vore ju nice att åka ditt. Men då skullejag vilja vara där mer än en dag så att man värkligen hinner med allt.
Under 2012 ska jag förmodligen åka till USA och då får jag se om jag har råd att åka förbi ^^

Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal.

31 jan, 2011 13:55

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > Wizarding World of Harry Potter

Du får inte svara på den här tråden.