Wizarding World of Harry Potter
Forum > Harry Potter > Wizarding World of Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tilly Potter
Elev |
Skrivet av Beata: JAAAAAG vill dit! Det skulle vara så häftigt och roligt, men jag får väl vänta och ha tålamod. Jag tror inte att stället försvinner i första taget Nej det får man ju hoppas mamma släpper nog inte tag om från jag lite äldre Wizarding World Of Harry Potter :'3 20 jan, 2011 21:46 |
|
Kintsugi
Prefekt |
2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012! 2012!
Är vad jag har att säga. 2012 blir året då jag flyger längre än jag någonsin gjort tidigare. USA med några dagar i New York och Orlando med en av världens bästa människor, han är rent av fantastisk ♥ Jag samlar och sparar och ska garanterat till HP-världen, annars hade ju självaste resan till Orlando varit helt ointressant. hehe. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 jan, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
Jag ska åka dit innan jag dör, det har jag bestämt.
20 jan, 2011 22:48 |
|
Piggy
Elev |
Haha ja det kan man ju ha som mål!
Om man värkligen försöker kan man säkert lyckas spara ihop tillräckligt med pengar någon gång! X'3
21 jan, 2011 11:01 |
|
Tilly Potter
Elev |
Kostar nog en hel del att åka dit och sen ska man ju bo någonstans också!
Wizarding World Of Harry Potter :'3 29 jan, 2011 17:51 |
|
Black
Elev |
30 jan, 2011 17:29 |
|
HarryPotterAntonia
Elev |
Jag har varit där det var skit grymt! ^_^
Bothering Snape! 30 jan, 2011 23:20 |
|
Oskan
Elev |
Har du?
Berätta! Bilder! Ge oss så mycket info du kan! Vad köpte du? Vad var bäst? "May the force be equal to mass times acceleration" 30 jan, 2011 23:27 |
|
HarryPotterAntonia
Elev |
Oj allt var bäst!
Affärerna som fanns var:Ugglor, Olivanders trollstavar, Madam melkins kläd affär, Zonko´s ,m.m. Honungsöl, pumpasaft, chokladgrodor och kort! Bönorna, Halsdukar, morodörkartor och MASSOR av trollstavar! Dom hr byggt upp Hogesmeeeeedddddd och diagongränden, slottet och magisk trekamp. Dom hade uppträdanden och alla som jobbade där hade skoluniformer på sig! I slotten så fick man köa igenom klassrumen och sen fick man åka en simulator! Det känns som om man flyger på en kvast!!! Bothering Snape! 31 jan, 2011 13:11 |
|
Lumos
Elev |
Det vore ju nice att åka ditt. Men då skullejag vilja vara där mer än en dag så att man värkligen hinner med allt.
Under 2012 ska jag förmodligen åka till USA och då får jag se om jag har råd att åka förbi ^^ Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 31 jan, 2011 13:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen