Anmäla inlägg
Forum > Mugglarportalen > Anmäla inlägg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
allealicia
Elev |
Har också tänkt på det...
Det borde finnas en sådan funktion. Har också varit medlem på en sida där det finns en sådan och man får skriva in orsaken och sånt Så det låter bra med en sådan "knapp"
21 jun, 2012 10:38 |
|
KlubbNancy
Elev |
Jag tycker det är en jättebra ide! Den låter både bra och bra!
Fånga dagen innan den fångar dig. 21 jun, 2012 10:54 |
|
A.k
Elev |
Jag håller med. Det finns "blockera" på den personens profil. Men om den har gjort något dumt så borde man enklare kunna rapportera till staff.
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 21 jun, 2012 11:06 |
|
Borttagen
|
bra ide!
22 jun, 2012 21:15 |
Forum > Mugglarportalen > Anmäla inlägg
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen