Kyrkogård.
Forum > Mugglarportalen > Kyrkogård.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Superb idé!
19 jun, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Ja, jag tycker det vore jättefint om man kunde få pynta graven lite. Kanske välja att sätta dit en bild på draken eller så Bra där! Tack alla 20 jun, 2012 09:22 |
|
Miss Granger
Elev |
Bra idé!!! Själv håller jag på att försöka kläcka min. Det går nt så bra eftersom jag nt vet hur man göör.
Gryffindor ÄGER 20 jun, 2012 10:07 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Miss Granger: Bra idé!!! Själv håller jag på att försöka kläcka min. Det går nt så bra eftersom jag nt vet hur man göör. Klicka på den tre gånger om dagen i tre dagar 20 jun, 2012 11:24 |
|
VattenBlå
Elev |
20 jun, 2012 11:43 |
|
Borttagen
|
Super bra ide
_________________________________ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19342&page=1 Quick 20 jun, 2012 11:53 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Ja, det skulle vara svinkul med en drakkyrkogård!
20 jun, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
Haha, bra ide
28 jul, 2012 13:35 |
|
inovember
Elev |
28 jul, 2012 16:43 |
|
beccie99
Elev |
Jättebra!!!!!!
Det var allt jag hade att säga, men troligtvis var det ingenting vettigt... :/ 28 jul, 2012 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen