Drakkyrkogården
Forum > Mugglarportalen > Drakkyrkogården
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
19 jun, 2012 16:26 |
|
MissWentz
Elev |
19 jun, 2012 18:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Ooooh vilken fin tråd!
Det var ett bra tag sedan men jag vill ändå nämna kära Bikki, Neptune och Matsumoto som dog efter att ha blivit 114, 95 respektive 113 dagar. Möjligt att Matsumotos levnadsdagar inte är just den siffran men i något i stil med den (minnet är kort - står skrivet i ett dokument på min andra dator). ^^'' Spoiler: Tryck här för att visa! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 jun, 2012 19:21 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan inte Erfa fixa så man kan gå in på kyrkogården till sina djur, och köpa blommor på marknaden och andra saker? Jag tycker att den här idén är briljant! 20 jun, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Kan inte Erfa fixa så man kan gå in på kyrkogården till sina djur, och köpa blommor på marknaden och andra saker? Jag tycker att den här idén är briljant! Ja, precis fast man kunde gå till andra också 20 jun, 2012 18:54 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Kan inte Erfa fixa så man kan gå in på kyrkogården till sina djur, och köpa blommor på marknaden och andra saker? Jag tycker att den här idén är briljant! Ja, precis fast man kunde gå till andra också Amazing! och typ skicka hälsningar och så 20 jun, 2012 20:04 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
28 jun, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Otroligt bra idé!
28 jun, 2012 19:07 |
|
Goizan
Elev |
28 jun, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
Min lilla Walesiska flicka Rowilina dog medans jag var bortrest ;(
28 jun, 2012 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen