Harry Potter del 2 Funderingar
Forum > Harry Potter > Harry Potter del 2 Funderingar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Latmask
Elev |
Jag vill att de ska ha med när Percy återförenas med sin familj.
Blir besviken om Harry vs Voldemort-scenen inte är som i boken. (och den verkar inte vara så, om man ser trailern. den ser fel ut.) 19 jan, 2011 18:03 |
|
Greyback
Elev |
![]() Ny bild från filmen! (hm, den blev lite väl liten. Men det är iallafall Neville ... Blodig. Man kan även se Bellatrix i bakgrunden)
19 jan, 2011 18:17 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Vart kan man se trailern?
För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 19 jan, 2011 18:20 |
|
Beata
Elev |
Skrivet av Greyback: ![]() Ny bild från filmen! (hm, den blev lite väl liten. Men det är iallafall Neville ... Blodig. Man kan även se Bellatrix i bakgrunden) Häftigt Jag är SÅ nyfiken på filmen!
19 jan, 2011 19:19 |
|
harrypotter tjejen
Elev |
nu har den kommit ut och jag tycker att den är jätte bra jag vill inte ändra på not!!!!!!!!
Harry Potter är bäst <3 27 dec, 2011 09:48 |
|
J-star Black
Elev |
27 dec, 2011 11:43 |
|
Diddaa
Elev |
Den 2 var fakiskt den bästa filmen tycker jag =D
didda dadda uusna 27 dec, 2011 11:48 |
|
Borttagen
|
Ser just nu den sista delen.
27 dec, 2011 13:15 |
|
Freja
Elev |
harrypotter tjejen ta inte upp ett år gamla trådar, skriv i nya istället, men jag gjorde samma sak när jag var ny här på mugglis
Everything is Dramione and nothing hurts. 27 dec, 2011 20:44 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter del 2 Funderingar
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen