Bu för reklam!! Rädda storfilmerna!!
Forum > Off Topic > Bu för reklam!! Rädda storfilmerna!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zarzanoi
Elev |
Skrivet av als: Ja, visst blir det en annan känsla, jag menade mest ägandemässigt. Bara det faktum att man inte kan spola i eller pausa i filmen spelar ju ganska stor roll för upplevelsen, i synnerhet om man är så disträ som jag, som brukar pausa hela tiden och göra andra saker, med följden att det tar mig en hel dag att se en tvåtimmarsfilm. oj! då har du och jag motsatta problem men musik,böcker och filmer(inklusive animerade) har alltid fascinerat mig mest av allt(jag är nog den enda person jag känner till som sitter klistrad vid extramaterialet^^) Zarzanoi 2 jan, 2010 14:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Följde ett flertal serier för några år sedan men la av med tvn helt när gymnasiet drog i gång. Varför har jag inte riktigt förstått... förrän nu. Ombord på TransPaper har jag sett äckligt mycket tv, och ännu mer reklam.
Okej när den är tre minuter. Men när trean har reklam var tionde minut, när fyran har reklam i sju minuter och femman... aaaah, blir bara såg sjukt uttråkad, rastlös och trött vid tvn. Reklamen gör mig galen! D: Dessutom är det INTE OKEJ att skita i eftertexterna vid långfilmer. Vet att det gick någon bra film för ett tag sen och längtade till eftertexten för att få reda på lite saker.. och så kom den inte. D: D: D: SJUKT BESVIKEN! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 jan, 2010 18:58 |
|
als
Elev |
Jag äger faktiskt inte ens en TV. Eller en dator med en optisk enhet (som kan spela köpes-DVD:er, den klarar av brända DVD:er, men den är extern och ligger vanligen i ett skåp). Och, måste jag säga, det är något jag är ganska nöjd med. Det känns som att många ägnar väldigt mycket tid åt att titta på TV-serier (som jag vill minnas att Paul Graham, en av mina förebilder, kallade för "visual crack"
5 jan, 2010 00:26 |
|
MattiasD
Elev |
Jag hatar också detta det är därför jag laddar ner mina få filmer jag vill se.
När voddler blir större kommer 70% av all film finnas där och då kommer det nästan inte gå någon serie eller film på tv för att man kan streama den från datorn istället. Sen finns det kanal + också men det kostar pengar att ha. Men då är det ingen reklam i filmerna vilket är fantastiskt bra! Inte ens på kanal + sport är det reklam mellan perioderna/halvlekarna. 10 jan, 2010 21:41 |
|
Orm viskaren
Elev |
Jag hatar reklam!
Ni-vet-vem :) 19 nov, 2011 07:57 |
|
Borttagen
|
^ Snälla, ta inte upp så gamla trådar!
19 nov, 2011 08:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen