Skulle ni ha deltagit i striden på hogwards??
Forum > Harry Potter > Skulle ni ha deltagit i striden på hogwards??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Nej det skulle jag inte! Och jag är modig nog att erkänna det =)
Jag skulle garanterat dö, och garanterat sätta dubbelt så många liv på spel. =) - just like themarauder 21 jun, 2012 01:31 |
|
Patronuslight
Elev |
Såklart!!! För Hogwarts!!!!
Fast för att vara ärlig skulle jag har tänkt på det rätt så länge. EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 21 jun, 2012 02:15 |
|
potterhead
Elev |
NJET! Jag är en Slytherinare.
Slytherianar är fega. (som så många vänligt påpekar) En räddhare som jag har ingenting att göra på ett slagfält. Jag skulle fly från hogwarts flera dagar innan striden ens börjat! Vem behöver vara modig när man kan överleva? =P men, ni som faktiskt är beredda att offra livet för oss fega: Tack ska ni ha! Kika in quidditchlaget Gothenburg Griffins på facebook! Hmu om du är nyfiken på att spela! https://m.facebook.com/gothenburggriffins 21 jun, 2012 02:29 |
|
Långstrumpa
Elev |
det är klart!
24 jun, 2012 14:17 |
|
Cailine
Elev |
24 jun, 2012 15:07 |
|
Prim
Elev |
24 jun, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Det är klart jag skulle vara med
24 jun, 2012 22:17 |
|
Bittersweet
Elev |
25 jun, 2012 00:44 |
|
me.
Elev |
Japp, det skulle jag nog göra om jag fann det nödvändigt vilket jag tror jag skulle göra.
25 jun, 2012 09:11 |
|
Borttagen
|
kanske kanske inte
25 jun, 2012 09:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen