Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fler formler?

Forum > Mugglarportalen > Fler formler?

1 2 3 4
Användare Inlägg
WillTurner
Elev

Avatar


Hur många formler finns det egentligen?

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

22 jun, 2012 18:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av WillTurner:
Hur många formler finns det egentligen?
Sex, om man räknar med gnistorna!

22 jun, 2012 18:16

WillTurner
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WillTurner:
Hur många formler finns det egentligen?
Sex, om man räknar med gnistorna!

Vilka är det?

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

22 jun, 2012 18:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av WillTurner:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WillTurner:
Hur många formler finns det egentligen?
Sex, om man räknar med gnistorna!

Vilka är det?
Gnistor, flipendo, incendio, diffindo, reducto och aguamenti!

22 jun, 2012 18:22

WillTurner
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WillTurner:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WillTurner:
Hur många formler finns det egentligen?
Sex, om man räknar med gnistorna!

Vilka är det?
Gnistor, flipendo, incendio, diffindo, reducto och aguamenti!

Har du någon aning om vilka nivåer man behöver vara för att få dem? xP

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

22 jun, 2012 18:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av WillTurner:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WillTurner:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WillTurner:
Hur många formler finns det egentligen?
Sex, om man räknar med gnistorna!

Vilka är det?
Gnistor, flipendo, incendio, diffindo, reducto och aguamenti!

Har du någon aning om vilka nivåer man behöver vara för att få dem? xP
Ja, ungefär, fast vet inte om jag orkar berätta! LOL !

22 jun, 2012 18:26

Matizze
Elev

Avatar


Jag och AlexZz satt och funderade på om Avada Kedavra eller Crucio fanns... Synd att de inte gör det...

Är det någon som har kontakter bland Erfa och kan lura i honom att det är en bra idé höra om han kam fixa det?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs3.zerochan.net%2FSouth.Park.240.613281.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb82c689d5bc7845cf8109bff6e74de6d%2Ftumblr_mrheqxUlBE1so9q4wo2_100.gif

27 jun, 2012 10:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Matizze:
Jag och AlexZz satt och funderade på om Avada Kedavra eller Crucio fanns... Synd att de inte gör det...

Är det någon som har kontakter bland Erfa och kan lura i honom att det är en bra idé höra om han kam fixa det?
Jag kan fråga!

27 jun, 2012 10:38

Matizze
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Matizze:
Jag och AlexZz satt och funderade på om Avada Kedavra eller Crucio fanns... Synd att de inte gör det...

Är det någon som har kontakter bland Erfa och kan lura i honom att det är en bra idé höra om han kam fixa det?
Jag kan fråga!

Haha, varför har jag en känsla av att han kommer att säga nej?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs3.zerochan.net%2FSouth.Park.240.613281.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb82c689d5bc7845cf8109bff6e74de6d%2Ftumblr_mrheqxUlBE1so9q4wo2_100.gif

27 jun, 2012 10:41

Borttagen

Avatar


Jag är i level 17 och jag har ingen efter Incendio ..
MEN jag har en känsla av att det kommer komma fler så småningom..

27 jun, 2012 11:05

1 2 3 4

Forum > Mugglarportalen > Fler formler?

Du får inte svara på den här tråden.