Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rese instälning.

Forum > Mugglarportalen > Rese instälning.

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


^
Man kan ju göra så att det finns nått ställe där man kan anmäla sig till att vara drakskötare. Där kan man skriva vad man tar betalt och sen kan komisar ge en + eller - minus beroende på hur man skött sig!

18 jun, 2012 11:06

1 2

Forum > Mugglarportalen > Rese instälning.

Du får inte svara på den här tråden.