Coolt i HP?
Forum > Harry Potter > Coolt i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Oskan
Elev |
Skrivet av ikka: Blev så besviken att Snape var med så pass lite i den första delen av sjuan, men de scener han väl va med i var han ascool Håller fullständigt med om Snape! The Bravest Man in Harry Potter, helt klart C: Åh vad jag längtar till sista filmen när man får se hans minnen "på riktigt"! "May the force be equal to mass times acceleration" 21 jan, 2011 15:55 |
|
Potterstyle
Elev |
2 jan, 2012 00:06 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Nagini: det som du sa var coolt och sen gillar jag när Neville dödar Nagini Nagini är elak(fast det är ett super coolt namn) Tycker detta för att jag är ett Neville fan! xD ![]()
2 jan, 2012 00:07 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag ÄLSKAR slutsriden på Hogwarts och bläddrar gärna bland sidorna för att få läsa om de goa stunderna.
Men på senare tid har jag ändå börjat förstå modet hos ungarna och då framförallt hos Harry när han är i yngre ålder. Man är då inte så jäkla stark och kaxig alla gånger i elva- till femtonårsålder och då skall man behöva bråka med en av tidernas mäktigaste trollkarl? Jomenvisst, det fixar vi ju en onsdagseftermiddag efter skolan innan läxorna tas fram ^^' ...Framförallt beundrar jag Harrys mod på kyrkogården i Goblet of Fire för DET kan inte varit något man önskat få vara med om i fjortonårsåldern. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 jan, 2012 00:48 |
Forum > Harry Potter > Coolt i HP?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen