HJÄLP!!!
Forum > Mugglarportalen > HJÄLP!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss D Malfoy
Elev |
Kan man? :o
Jag kan inte ens bläddra bland mina dueller, kan du Slytherin1234? Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 10 jun, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss D Malfoy: Jo jag kan!Kan man? :o Jag kan inte ens bläddra bland mina dueller, kan du Slytherin1234? 10 jun, 2012 16:56 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: Jo jag kan! Kan man? :o Jag kan inte ens bläddra bland mina dueller, kan du Slytherin1234? Skummt..troligtvis en bugg jag har eller nått...:s Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 10 jun, 2012 16:58 |
|
Optic
Elev |
Jag kan inte bläddra bland de, däremot kan jag se alla mina vilket jag inte kunde förut.
11 jun, 2012 12:32 |
|
Dramione99
Elev |
Jag ctyker det skulle vara väldigt azum ifall det kom en sån funktion!
11 jun, 2012 15:26 |
|
Borttagen
|
Ha hur gör man egentligen
12 jun, 2012 13:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag kan inte avsluta vissa dueller även om den har varit oaktiv ett bra tag och det stör mig
![]()
12 jun, 2012 17:36 |
Forum > Mugglarportalen > HJÄLP!!!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen