Quidditchspel?
Forum > Mugglarportalen > Quidditchspel?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det tar nog sin tid då vi just fått ett nytt spel
11 jun, 2012 23:40 |
|
Smilie
Elev |
12 jun, 2012 09:52 |
|
Borttagen
|
Ja, vi fick ju användning för våra trollstavar tack vare Gyllenroy Lockmans duellklubb, det skulle vara så kul om vi även fick användning för våra kvastar! Så kul, med Quidditch!
12 jun, 2012 11:25 |
|
Malte Moore
Elev |
Jag hoppas på ett Quidditchspel
12 jun, 2012 15:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
12 jun, 2012 17:19 |
|
Korra
Elev |
Instämmer på detta faktiskt. Har tänkt på det då Ravenclaw har ett lag men inget att göra med det mer än quidditch sm viserligen och det är ju inte fy skam men det vore ju riktigt roligt att få köra matcher, som en spelmotor som avgöra och lagkamptenen tillsammans med varje spelare borde då kunna fylla i deras skills på att:
* Flygfärdigheter * Bollkontroll * Snabbhet etc.. 12 jun, 2012 18:37 |
Forum > Mugglarportalen > Quidditchspel?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen