Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditchspel?

Forum > Mugglarportalen > Quidditchspel?

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det tar nog sin tid då vi just fått ett nytt spel

11 jun, 2012 23:40

Smilie
Elev

Avatar


Skoj ide

Min syster heter Soda

12 jun, 2012 09:52

Borttagen

Avatar


Ja, vi fick ju användning för våra trollstavar tack vare Gyllenroy Lockmans duellklubb, det skulle vara så kul om vi även fick användning för våra kvastar! Så kul, med Quidditch!

12 jun, 2012 11:25

Malte Moore
Elev

Avatar


Jag hoppas på ett Quidditchspel

12 jun, 2012 15:38

Cara Riddle
Elev

Avatar


Det hade varit riktigt roligt men det skulle nog ta ett tag innan det kommer

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

12 jun, 2012 17:19

Korra
Elev

Avatar


Instämmer på detta faktiskt. Har tänkt på det då Ravenclaw har ett lag men inget att göra med det mer än quidditch sm viserligen och det är ju inte fy skam men det vore ju riktigt roligt att få köra matcher, som en spelmotor som avgöra och lagkamptenen tillsammans med varje spelare borde då kunna fylla i deras skills på att:

* Flygfärdigheter
* Bollkontroll
* Snabbhet

etc..

12 jun, 2012 18:37

1 2

Forum > Mugglarportalen > Quidditchspel?

Du får inte svara på den här tråden.