Master of Mugglis
Forum > Mugglarportalen > Master of Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soda
Elev |
4 jun, 2012 15:51 |
|
april
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Förlåt om det finns en liknande tråd: Men jag tycker att den som är Master of Mugglis ska vara den som har mäst inlägg av ALLA! För alla kan ju inte vara den som är mästaren av mugglis! Eller är jag helt ute och cycklar? man kan ju göra så att den som skriver mest en månad kan vara master of mugglis i en månad tills nästa utsees! eller som du sa att den som har mest inlägg av alla tills någon annan har fler!!!
4 jun, 2012 16:33 |
|
Clementin
Elev |
Jag tycker att den som har flest inlägg ska vara "King of Mugglis" eller något. ^-^
4 jun, 2012 19:37 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Fast, tror ni inte att folk kommer spamma inlägg ännu mer då för att få vara den enda med den titeln? ... This. Finns medlemmar som spammar även för att bara komma upp till en "högre status". Måste säga att det typ är det enda dåliga med hela status grejen. Att alla är så beroende av att få högre status. No one cares. Självklart tycker jag det är superkul när folk blir Master of Death/Mugglis, och hittills har de flesta verkligen förtjänat det. Men.. ja...
5 jun, 2012 00:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag tycker det skulle vara väldigt elak, för ta nån som har varit medlem i några år och skriver mycket kommer ju alltid ha flest inlägg. Då har de som är nya inte en chans
![]()
5 jun, 2012 01:10 |
|
ginny_ginny
Elev |
Lordlollo
Det tycker jag att du har helt rätt i... men som sagt kanske det finns folk som bara spammar sig till titeln.
12 jun, 2012 21:52 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Fast då kanske vi får vara så typ naiva så att vi tror att folk inte gör det? Det är deras problem isåfall ifall de vill skämma ut sig. Lordlollo Det tycker jag att du har helt rätt i... men som sagt kanske det finns folk som bara spammar sig till titeln. 13 jun, 2012 15:27 |
|
Miss Black
Elev |
Håller med. Men samtidigt är det ju kul att flera kan bli Matser of Mugglis.
*edit*: Jag vill också bli Matser of Mugglis. Det är lättare om flera kan vara det ^^ Min bokblogg
31 aug, 2012 20:17 |
|
rosea
Elev |
Ja, de som skrivit flest inlägg kan ju heta "Chef på Ministeriet" eller nåt sånt
TEBAKS IGEN 2 sep, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
Ja eller Prince Of Hogwarts vad vet jag?
3 sep, 2012 18:01 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen