Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fel Elevhem?

Forum > Fanfiction > Fel Elevhem?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Nymphadora_<3
Elev

Avatar


Bra!

6 jun, 2012 10:52

Borttagen

Avatar


sorry att det har tagit så lång tid,men nu kommer det
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 2(Scorpius)
När jag kom till den biten när jag sa att jag inte fick gå till Hogsmeade så tystnade Albus plötsligt till
"Yes"
sa han "vadå det är väl inte bra"sa jag
"Jo,det är så här,min store brorsa smugglade ut pappas onsynlighets mantel i sommras
,så jag kan nog få låna ut den till dig & dessutom tog han Marodör kartan,en karta över hogwarts med prickar för varje person ,bra va"sa Albus"Det är perfekt"sa jag"då gäller det bara att få tag
idem"sa jag"okej,jag går nu"sa Albus
efter bara fem minuter kom han till baka
"sådär ,James har alltid hjälpt mig när jag behöver"
sa han.
när vi gick ner till maten träffade vi James "hej Scorpius"sa han,trots att han aldrig ens hade tittat åt
mitt håll innan ,han måste verkligen gilla Albus.
Där nere vid mat bordet satte vi oss brevid Albus kusin Rose,hon va faktiskt rätt söt "Hej Albus,hej Scorpius"sa hon,hon hade så len stämma när hon pratade.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Mer?????????

10 jun, 2012 17:50

amanda1104
Elev

Avatar


SUPERBRA!! SÅKLART VI VILL HA MER!!!

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

10 jun, 2012 17:52

Borttagen

Avatar


Bra!

10 jun, 2012 17:55

Borttagen

Avatar


Jag kan inte lova ,men jag tror att det kommer mer i morgon ,Fladden tar studenten på onsdag & hon är min syrra ,men jag ska försöka

10 jun, 2012 19:14

amanda1104
Elev

Avatar


Okej...Vi väntar känn dig inte stressad.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

11 jun, 2012 12:23

Borttagen

Avatar


Nej då,men jag kommer inte kunna skriva så mycket på sommar lovet ,vi ska till vårt landställe där det ej finns internet ,men jag kan lova att nästa kapitel kommer senast på lördag

11 jun, 2012 16:36

amanda1104
Elev

Avatar


^OKEJ

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

11 jun, 2012 16:44

Borttagen

Avatar


här kommer ett kort kapitel
-----------------------------------------------------------------------
kapitel 3(Rose)
(En dag efter)Scorpius var så söt,snäll var han också
jag brydde mig inte vad pappa hade sagt
"bli inte för bra vän med honom" jag räckte ut tungan till honom trots att han var på ministeriet i london,nåja,
jag tittade på shemat
& såg att jag hade min första talmagi lektion
så jag gick ner & satte mig brevid Albus & Scorpius,vi satt & diskuterade vad vi hade valt för ämne
"spådoms konst,fast jag vet
att det är helt onödigt,men jag vill se hur läraren är
,pappa pratade med McGonnagall, så jag får byta om jag vill"sa Albus"jag har valt talmagi för jag tyckte att det verkade kul"Sa Scorpius "Va,det är inte sant!,jag har också valt det"sa jag.på lektionen fick jag sitta brevid Scorpius(hihi) & jag fick hjälpa honom för han hade inte läst in så mycket, så sen på kvällen fick jag hjälpa honom med läxorna.
-------------------------------------------------------------------------------
kanske inte så bra slut men,men

MER???????????????

11 jun, 2012 21:00

amanda1104
Elev

Avatar


SÅ KLART VI VILL HA MER!!! SUPERBRA!!! Lite romans på gång?♥

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

12 jun, 2012 09:22

1 2 3 4

Forum > Fanfiction > Fel Elevhem?

Du får inte svara på den här tråden.