Mugglis-App!
Forum > Mugglarportalen > Mugglis-App!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Det är en jättebra idé
Dock skulle jag tycka att den ska vara gratis, då min mobil har en "blockering" så att jag inte kan köpa saker... 2 jun, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Toppen idé!
4 jun, 2012 08:48 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Då skulle meddelanden kunna dyka upp som, ja vad heter det en liten ikon i hörnet i alla fall! Fast typ ljudlöst
~MY TUMBLR~ 4 jun, 2012 15:26 |
|
Soda
Elev |
4 jun, 2012 15:30 |
|
april
Elev |
4 jun, 2012 16:26 |
Forum > Mugglarportalen > Mugglis-App!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen