Vad tycker ni om Mugglar portalen
Forum > Harry Potter > Vad tycker ni om Mugglar portalen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tycker att det är en av de bästa sidorna av de jag varit medlem på (KPW kommer alltid vara den bästa ♥), både med stämningen och hela forumsystemet. Plus att medlemmarna är sjukt snälla och fina och allt ♥ Det blir liksom annorlunda när alla delar samma intresse.
31 maj, 2012 19:21 |
|
annawpotter
Elev |
31 maj, 2012 19:23 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mitt liv består av Hp och Mugglis så hur skulle jag inte gilla det med 8400 inlägg skrivna xD Och du skriver typ runt 100 inlägg per dag? O_o Såklart jag älskar mugglis det är den bästa websiten ever förutom youtube såklart ♥ xD ![]()
1 jun, 2012 13:49 |
|
Dream
Elev |
1 jun, 2012 17:31 |
|
mums
Elev |
1 jun, 2012 17:34 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
BÄST!
by my heel, i care not 3 jun, 2012 12:02 |
|
Borttagen
|
BÄSTA SAJTEN EVER
3 jun, 2012 12:03 |
|
mums
Elev |
5 jun, 2012 14:02 |
|
pardus
Elev |
Jag ÄLSKAR mugglis! ♥
We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 5 jun, 2012 16:38 |
|
EMELESEL
Elev |
Mugglis är BÄST.
5 jun, 2012 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen