(PM)Oneshot- Merope Gaunt (sv)
Forum > Fanfiction > (PM)Oneshot- Merope Gaunt (sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny =)
Elev |
6 jun, 2012 11:20 |
|
Pygmepuffen
Elev |
7 jun, 2012 21:52 |
|
Hermia
Elev |
Otroligt bra, du rörde mig till tårar, jättefint
Once a MADling, always a MADling 9 jun, 2012 12:13 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Skrivet av Hermia: Otroligt bra, du rörde mig till tårar, jättefint Aww ♥... Nu blir jag lite sugen på att fortsätta på den här... Tycker ni jag ska göra flera kapitel om hennes liv? 9 jun, 2012 23:37 |
|
MissFniss
Elev |
Det var... jag kan inte uttrycka det med ord♥
Skrivet av Pygmepuffen: Skrivet av Hermia: Otroligt bra, du rörde mig till tårar, jättefint Aww ♥... Nu blir jag lite sugen på att fortsätta på den här... Tycker ni jag ska göra flera kapitel om hennes liv? Åh, snääälla, gör det!♥ :'D
12 jun, 2012 16:20 |
|
Pygmepuffen
Elev |
I dag behövde jag lite uppmuntran av olika anledningar. Då läste jag de snälla kommentarerna från Soda, LauraTree, Trezzan, Ginny =), Hermia och MissFniss och herregud vad ni lyckades muntra upp mig! Om ni vill kan jag fortsätta skriva som en liten serie om Meropes liv, där det här var en försmak. Vad sägs, kommer ni läsa?
23 jun, 2012 16:30 |
|
MissFniss
Elev |
23 jun, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
Jag med! Det var fantastiskt skrivet
23 jun, 2012 16:35 |
|
Hermia
Elev |
Om jag kommer läsa? Så klart jag kommer läsa, du skriver superbra!
Once a MADling, always a MADling 23 jun, 2012 16:45 |
|
Pygmepuffen
Elev |
23 jun, 2012 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen