SORLIGASTE SCENEN I HP???
Forum > Harry Potter > SORLIGASTE SCENEN I HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dumble
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är de inte George som dör?....När Snape dör och minnessållscenerna i Dödsrelikerna del 2! Och när alla höjer sina trollstavar för att hylla Dumbledore i Halvblodsprinsen, och när Dobby dör och Fred och Tonks och Lupin och typ allt... 30 maj, 2012 19:59 |
|
Killer Queen
Elev |
Nej, det är Fred. :c ^^
Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 30 maj, 2012 20:00 |
|
dumble
Elev |
Skrivet av Killer Queen: MEN... då har jag trott fel i alla år.. nu blev de helt plötsligt inte lika sorligt om det var fredd, geroge var ju min idolNej, det är Fred. :c ^^ 30 maj, 2012 20:02 |
|
Killer Queen
Elev |
Men Fred är det ju oxå synd om... ^^
Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 30 maj, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
För mig är det då Sirius dör
30 maj, 2012 20:08 |
|
Killer Queen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, det förstås... :'(För mig är det då Sirius dör Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 30 maj, 2012 20:09 |
|
Dini99
Elev |
Sirius Black, Severus Snapes, och Dumbledores död, var nog dom som tog mig mest. Men även då Lupins död, då Lupin alltid varit som någon extra pappa. ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 30 maj, 2012 20:13 |
|
Pygmepuffen
Elev |
30 maj, 2012 21:07 |
|
MystiqueRed
Elev |
Många är väldigt sorliga och fina, bl.a. The Prince's Tale scenerna - det är lätt mina favoritscener i hela HP-serien!
Men scenen som riktigt slog mig i bröstet, var när de visade Fred, Remus och Tonks döda i sista filmen... :'( Heartbreaking! 30 maj, 2012 21:24 |
|
Afturelding
Elev |
De flesta kommer väll från sjuan. Men definitivt när Tonks och Lupin ligger hand i hand döda. Och när Fred dör, inte nödvändigtvis när de står runt honom, utan mer när han dör och George blir helt förstörd.
Och när Sirius dör! Speciellt i boken, när Harry tror att han gömmer sig bakom skynket. Trots sina 15 år. Det var så jag kände när min mormor gick bort, att hon helt plötsligt skulle komma tillbaka och säga att hon skämtade. Det är intressant hur vi går ner i ålder när någon älskad dör. ![]() ![]()
30 maj, 2012 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen