Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Twixspelen [SYOT]

Forum > Fanfiction > Twixspelen [SYOT]

1 2 3 ... 16 17 18
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kan jag vara i distrikt marabou?

27 maj, 2012 17:58

Borttagen

Avatar


27 maj, 2012 17:59

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kan jag vara i distrikt marabou?

Den sista platsen i marabou blev precis tagen, tyvärr... Men du får gärna välja ett annat distrikt :]

27 maj, 2012 17:59

Borttagen

Avatar


Distrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt Chokladfudge

aa, du fattade va?

27 maj, 2012 17:59

failarN
Elev

Avatar


Kan vara sponsor!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F467d9fe14eab840df03054c3ac062e09%2Ftumblr_mvxk7n57Vb1qc06zco9_r1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d05f6a2ac85e64383dbbcb0d7644d21%2Ftumblr_mv3eurD1P71qili3vo2_500.gif

27 maj, 2012 18:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Kan jag vara i distrikt marabou?

Den sista platsen i marabou blev precis tagen, tyvärr... Men du får gärna välja ett annat distrikt :]

Okej. ^^ Distrikt hallonbåt då? :3

27 maj, 2012 18:01

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Distrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt Chokladfudge

aa, du fattade va?

Skulle du kunna upprepa? Jag hörde inte va du sa.

27 maj, 2012 18:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Distrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt ChokladfudgeDistrikt Chokladfudge

aa, du fattade va?

Skulle du kunna upprepa? Jag hörde inte va du sa.

Distrikt Chokladfudge
NU HÖR DU VÄL?

27 maj, 2012 18:01

Twix
Elev

Avatar


failarN: Skicka ett meddeande till mig om vem du vill sponsra och vad du vill sponsra personen med. Fast ett tips är att vänta med att sponsra tills jag skrivit första kapitlet, så du vet lite vad deltagarna är i behov av

Ekkiis: Det blir super! Har skrivit upp dig

Lizzie Lovegood: Japp! Då skriver jag upp dig på Distrikt Melontuggummi

27 maj, 2012 18:07

Lills
Elev

Avatar


Jag skulle gärna vilja vara med, i Distrikt Fruktkaramell!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

27 maj, 2012 18:09

1 2 3 ... 16 17 18

Forum > Fanfiction > Twixspelen [SYOT]

Du får inte svara på den här tråden.