GRATTIS SEVERUS SNAPE!
Forum > Harry Potter > GRATTIS SEVERUS SNAPE!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
synd att han är död dock ;/ ♥ eller - han finns ju inte på riktigt, men ändå!
=) - just like themarauder 9 jan, 2011 21:42 |
|
Li
Biträdande rektor |
Grattis Sevvie ♥
without something there is no nothing 9 jan, 2011 23:26 |
|
Samsara
Elev |
Jag grattade han på FB så fort klockan blev 00:00 igår!
Nu är det ju den 10onde. Mene, grattis i efterskott, säger jag nu här på Mugglis once again - Sev. ♥ 10 jan, 2011 00:25 |
|
parkinson123
Elev |
Jag började gråta igår när jag tänkte på kapitlet "prinsens berättelser" och när jag tänkte på han och Lily...
så jag typ grät och sjöng Happy Birthday samtidigt :o Prins♥ ![]()
10 jan, 2011 10:45 |
|
bobarordodia
Elev |
grattis hoppas du får massa paket med en massa trolldrycker mot svartkonst
10 jan, 2011 13:23 |
|
Lumos
Elev |
Grattis Snape
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 10 jan, 2011 14:41 |
|
soratanaka
Elev |
Grattis i efterskott! Jag firade gårdagen med att käka på Max med linnissocoollike ;>
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 15:14 |
|
Ametcitra
Elev |
Grattis Snape
What came first; the Fenix or the flame? 15 jan, 2011 09:06 |
|
MissParkinsson
Elev |
8D Grattis, lite sent att gratta nu iaf, men Grattis i efterskott xD
... 15 jan, 2011 10:59 |
|
Oskan
Elev |
Va!? Nej, jag missade det!!!
Grattis Snape, den bästa och modigaste karaktären i hela bokserien! "May the force be equal to mass times acceleration" 15 jan, 2011 11:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen