Nu är stunden inne.
Forum > Mugglarportalen > Nu är stunden inne.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
25 maj, 2012 10:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: ASDFGHJKL SÅ FORT?! Hur i hela friden lyckas du -> superhero or what?! GRATTIS! Det är lätt när man är inne här och skriver 24/7. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 13:34 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
25 maj, 2012 13:55 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 14:57 |
|
saganda
Elev |
Gratulerar!
Har varit medlem jättelänge, men typ inte skrivit något. Iaf så skriver jag mer nuförtiden. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 25 maj, 2012 15:00 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
GRATTIS
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 25 maj, 2012 15:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Stort grattis! Själv fick man just ihop 500 inlägg, men så blev man ju medlem i början av maj oxå. ^^ Då är det ju inte så konstigt xD Njej, men när man ser folk som har så många inlägg som du (GRATTIS IGEN! xD), blir man liksom: Amg, så många inlägg får jag aldrig om jag inte börjar spamma sönder. xD 25 maj, 2012 15:04 |
|
Solkatten
Elev |
Tack alla!
Dumma Erfa vill inte säga. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
25 maj, 2012 15:08 |
|
Solkatten
Elev |
Luna02
[size=Xpt ]Texten du vill förstora.[/size ] ^ Där det står ett X skriver du in hur stor du vill att texten ska vara. Tack ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 15:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen