Vilket yrke efter Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Vilket yrke efter Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
24 maj, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Jag skulle nog kunna bli chef för Aurorkontoret, tror jag!
24 maj, 2012 20:58 |
|
Drake
Elev |
Yrke vet jag inte, men jag skulle nog vara aktiv medlem i välgörenhetsorgansitationen F.I.S.A. på fritiden... Heheh. ^^
24 maj, 2012 21:01 |
|
KIERI11
Elev |
Skulle vara coolt att vara Auror Quidditch spelare eller Rektor
24 maj, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
Auror verkar lite väl farligt för lilla jag
Jag skulle vilja bli lärare i i Trollformellära, Trolldomshistoria eller Mugglarstudier. Eller jobba på Flourish and Blotts eller liknande affär i Diagongränden. 24 maj, 2012 22:38 |
|
gurrapotter
Elev |
lärare i försvar mot svartkonster
24 maj, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
Alltså drakuppfödare i Rumänien verkar ju ganska awesome...
25 maj, 2012 01:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag har ju alltid stått på de ondas sida och voldy är min far, så han hade väl velat att jag skulle styra med honom xD
annars journalist eller nån butik i diagongränden ^^ ![]()
25 maj, 2012 09:12 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
25 maj, 2012 13:41 |
|
Dream
Elev |
Något som hör till ministeriet, kanske auror men jag vet inte om jag är rätt för det yrket.
Lärare på Hogwarts är också ett alternativ. c:
25 maj, 2012 14:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen