Pengar
Forum > Mugglarportalen > Pengar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mitt tips är att köra frågesporten 3 gånger, och sen spela hänga harry, om och om igen. Då kommer du bli bra på det, och ju bättre du blir, desto mer pengar får du
24 maj, 2012 19:35 |
|
Xania
Elev |
jag brukar spela hänga harry men jag kan inte spela snape för min dator har inte pogramet man måste ha
24 maj, 2012 20:23 |
|
Veronica1
Elev |
okej, men jag har så lite galleoner att jag knappt kan köpa några grodor etc. Det går dåligt för mig i frågesporten med.
Veronica 24 maj, 2012 20:56 |
|
Drake
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Att sälja chokladgrodekort är asbra. Som sagt tjänar du pengar på att spela spel. Du kan också sälja grejer (t.ex. chokladgrodekort) på marknaden Eftersom att man bara får köpa 3/dag hos godisbaronen är det många samlare som vill köpa. Det brukar nästan alltid gå att ta 3 galleoner/kort, men är det något extra bra kort kan man självklart ta mer betalt. 24 maj, 2012 20:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 maj, 2012 10:35 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Här är några förslag, och jag vet inte om de redan är skrivna, men:
Sälj kort - de är billiga att köpa på Godisbaronen Spela spel - frågesporten kan du bara köra tre gånger per dag, men det andra spelen kan du "nöta" 25 maj, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
Jag får runt 2 galleoner när jag spelar Snape!
4 jun, 2012 08:51 |
Forum > Mugglarportalen > Pengar
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen