Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Pengar

Forum > Mugglarportalen > Pengar

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Mitt tips är att köra frågesporten 3 gånger, och sen spela hänga harry, om och om igen. Då kommer du bli bra på det, och ju bättre du blir, desto mer pengar får du

24 maj, 2012 19:35

Xania
Elev

Avatar


jag brukar spela hänga harry men jag kan inte spela snape för min dator har inte pogramet man måste ha

24 maj, 2012 20:23

Veronica1
Elev

Avatar


okej, men jag har så lite galleoner att jag knappt kan köpa några grodor etc. Det går dåligt för mig i frågesporten med.

Veronica

24 maj, 2012 20:56

Drake
Elev

Avatar


Skrivet av -Patronus-:
Som sagt tjänar du pengar på att spela spel. Du kan också sälja grejer (t.ex. chokladgrodekort) på marknaden
Att sälja chokladgrodekort är asbra.
Eftersom att man bara får köpa 3/dag hos godisbaronen är det många samlare som vill köpa. Det brukar nästan alltid gå att ta 3 galleoner/kort, men är det något extra bra kort kan man självklart ta mer betalt.

24 maj, 2012 20:57

Cara Riddle
Elev

Avatar


JAg köper och säljer kort hela tiden ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

25 maj, 2012 10:35

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Här är några förslag, och jag vet inte om de redan är skrivna, men:
Sälj kort - de är billiga att köpa på Godisbaronen
Spela spel - frågesporten kan du bara köra tre gånger per dag, men det andra spelen kan du "nöta"

25 maj, 2012 15:49

Borttagen

Avatar


Jag får runt 2 galleoner när jag spelar Snape!

4 jun, 2012 08:51

1 2

Forum > Mugglarportalen > Pengar

Du får inte svara på den här tråden.