Vilken bok har du hemma
Forum > Harry Potter > Vilken bok har du hemma
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Avazette
Elev |
Jag har alla och Quidditch trough the ages och Fantastic beast and where to find them, som jag köpte på min resa till på Hawaii ^^
Fight! 19 maj, 2012 08:50 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
19 maj, 2012 09:00 |
|
SummerQueen
Elev |
Jag har Fenixorden och Halvblodsprinsen hemma, men jag har lånat och läst resten från biblioteket
SummerQueen 19 maj, 2012 10:00 |
|
hermionegranger02
Elev |
jag har femman och ettan jag har läst ettan ska börja med tvåan nu.
Hermione forever! 19 maj, 2012 10:15 |
|
Ginny9
Elev |
1an, 2an och 5an
ginny forever:) 19 maj, 2012 10:16 |
|
Flameblood
Elev |
De vises sten, Flammande bägaren, Fenixorden och Dödsrelikerna. :3
"Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått." 19 maj, 2012 10:43 |
|
Fillish
Elev |
19 maj, 2012 10:53 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Alla utom 3an
by my heel, i care not 19 maj, 2012 13:12 |
|
Ginny488
Elev |
JAg har alla sju böckerna på Svenska sen har jag mina två favoriter ettan och sexan på engelska. Jag har också Fantastic beast and were you find them, The tales of beedle the bard och Quidditch thruogh the ages
19 maj, 2012 13:26 |
|
adliitam
Elev |
Jag har alla böcker på svenska och engelska, och så har jag 2 engelska exemplar av Deathly hallows! Jag har även Fantastic beast and were you find them, The tales of beedle the bard och Quidditch thruogh the ages och Harry Potter from page to screen, sen har jag också 3 böcker med bilder och fakta om HP men jag vet inte vad dom heter när jag sitter här x)
![]() ![]()
19 maj, 2012 13:51 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen