Draco Malfoy ond eller god
Forum > Harry Potter > Draco Malfoy ond eller god
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Ok, Drac kanske visar upp en mer eller mindre otrevlig sida för det mesta i serien. Men, jag tror att han innerst inne är god, det visas ju i sjuan.
20 maj, 2012 20:52 |
|
Ginny9
Elev |
god
ginny forever:) 20 maj, 2012 21:16 |
|
argus filtch
Elev |
Skrivet av hulle11: Är Draco Malfoy ond eller god. Jag tycker han är god han visste att det var Harry den natten då dom blivit till fånga tagna av snappare. enligt min mening var han bara en fegis som inte vågade säga vem det var men han är ju inte helt ond a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 20 maj, 2012 21:20 |
|
MystiqueRed
Elev |
Han är varken god eller ond... han har båda i sig - men han är för feg för att visa någon av dem egenskaperna... and I love him for that!
21 maj, 2012 14:31 |
|
Borttagen
|
Han är god , men jag tror att han bara är en vanlig idiot! Hans föräldrar har i och för sig förstört hans idiotiska liv!
Han är gond! 21 maj, 2012 14:47 |
|
hermione9800
Elev |
Han är en blandning, i början är han en ytlig docka som är programmerad efter hans pappas synpunkter. Men under de senare åren utvecklar han en egen personlighet och förstår sina brister
7 feb, 2013 20:45 |
Forum > Harry Potter > Draco Malfoy ond eller god
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen