Marielle Swann
Forum > Fanfiction > Marielle Swann
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Ginny =): Skrivet av Clara Darkin: Det var bra, men det var bara så att man skriver inte Där det stod att jag var välkommen utan man skriver i så fall: Där det stod att jag var välkommen. Jag log. Jag var jätteglad. För man använder inte smileysar om man skriver noveller eller fanfictions. Tack! fast ett fel ^^ hon "berättar" detta och då kan hon inte le Tack igen! Min mamma som är SV lärare tittade det innan Jodå, när man berättar kan man säga att man log. Man berättar att man log. Men vad sa din mamma då? ![]()
19 maj, 2012 20:41 |
|
Ginny =)
Elev |
Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Ginny =): Skrivet av Clara Darkin: Det var bra, men det var bara så att man skriver inte Där det stod att jag var välkommen utan man skriver i så fall: Där det stod att jag var välkommen. Jag log. Jag var jätteglad. För man använder inte smileysar om man skriver noveller eller fanfictions. Tack! fast ett fel ^^ hon "berättar" detta och då kan hon inte le Tack igen! Min mamma som är SV lärare tittade det innan Jodå, när man berättar kan man säga att man log. Man berättar att man log. Men vad sa din mamma då? oki
19 maj, 2012 20:46 |
|
Soda
Elev |
19 maj, 2012 20:51 |
|
Ginny =)
Elev |
19 maj, 2012 20:58 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Ginny =): Skrivet av Clara Darkin: Skrivet av Ginny =): Skrivet av Clara Darkin: Det var bra, men det var bara så att man skriver inte Där det stod att jag var välkommen utan man skriver i så fall: Där det stod att jag var välkommen. Jag log. Jag var jätteglad. För man använder inte smileysar om man skriver noveller eller fanfictions. Tack! fast ett fel ^^ hon "berättar" detta och då kan hon inte le Tack igen! Min mamma som är SV lärare tittade det innan Jodå, när man berättar kan man säga att man log. Man berättar att man log. Men vad sa din mamma då? oki Äh, lugn, jag är bara 10. x) ![]()
19 maj, 2012 20:59 |
|
Soda
Elev |
Haha
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
19 maj, 2012 21:00 |
|
Ginny =)
Elev |
Skrivet av Soda: Haha I see! kul att ha dig här en liten stund
19 maj, 2012 21:05 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Ginny =): Skrivet av Soda: Haha I see! kul att ha dig här en liten stund Jaa ska stanna ett tag till
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
19 maj, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
Ny läsare. Låter bra! Fortsätt!
Bevakar! 20 maj, 2012 11:10 |
|
Borttagen
|
Låter jättebra. Jag är ny läsare, Bevakar
20 maj, 2012 11:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen