The Pony Pageant
Forum > Off Topic > The Pony Pageant
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är med
13 maj, 2012 12:35 |
|
Lills
Elev |
13 maj, 2012 12:40 |
|
Borttagen
|
Jag kan vara med
13 maj, 2012 12:41 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Vart sätter man på cutie marks? o__O under 'body' längst ner på panelen står det 'import cutie mark' Måste man laga eget cutie mark? O.o ![]()
13 maj, 2012 12:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Vart sätter man på cutie marks? o__O under 'body' längst ner på panelen står det 'import cutie mark' Måste man laga eget cutie mark? O.o Ja... Skrivet av Lills: Jag kaaanske kan vara med... Men kommer man måsta laga flera ponysar? Liksom omgångar? :3 Nej, en ponny =) Skrivet av Borttagen: Jag kan vara med okej speech! 13 maj, 2012 12:49 |
|
EmahS
Elev |
13 maj, 2012 12:56 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Okej, fin ändå ^____^ speech! 13 maj, 2012 13:20 |
|
Lills
Elev |
NU ÄR MIN KLAAAR!
![]() Ehe, den heter då SnilliSnake, Snilli tar jag typ som ett namn! xD Den blev lite suddig. xP Och just det, man ser inte riktigt Cutie Mark, men det ska föreställa en orm. O.o ![]()
13 maj, 2012 13:58
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-13 kl. 14:34
|
|
Solkatten
Elev |
Jag är helt klart med!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 maj, 2012 14:02 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
13 maj, 2012 14:08 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen