Harry Potter smycken
Forum > Harry Potter > Harry Potter smycken
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av bluebirdflies: Jag Har länkar på datorn men är inne på mobilen Ja gör det om du kommer ihåg som sagt! 14 maj, 2012 22:23 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Åh jag vill ha ett halsband med the deathly hallows på :3
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 14 maj, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Vet inte men har ett smycke med kvicken på.
15 maj, 2012 08:35 |
|
AniTheSith
Elev |
Hej!
Är ny här så vet inte riktigt hur man svarar, men jag testar! ^^^ Jag gör Harry Potter-smycken av massa olika slag! De har blivit riktigt populära så det är jätteroligt! Här är länk: http://anissmycken.se 20 sep, 2012 19:01 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av AniTheSith: Hej! Är ny här så vet inte riktigt hur man svarar, men jag testar! ^^^ Jag gör Harry Potter-smycken av massa olika slag! De har blivit riktigt populära så det är jätteroligt! Här är länk: http://anissmycken.se Jag gick på länken och kollade, de va jättefina allihop!! Även de som inte var med HP tema! Rekomen derar de VERKLIGEN!!! till alla! 20 sep, 2012 19:15 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av AniTheSith: Wow vilka fantastiska smycken! I love them! ♥Hej! Är ny här så vet inte riktigt hur man svarar, men jag testar! ^^^ Jag gör Harry Potter-smycken av massa olika slag! De har blivit riktigt populära så det är jätteroligt! Här är länk: http://anissmycken.se ![]()
20 sep, 2012 19:21 |
|
pewety2
Elev |
näpp
20 sep, 2012 19:33 |
|
AniTheSith
Elev |
Skrivet av kakan42: Skrivet av AniTheSith: Hej! Är ny här så vet inte riktigt hur man svarar, men jag testar! ^^^ Jag gör Harry Potter-smycken av massa olika slag! De har blivit riktigt populära så det är jätteroligt! Här är länk: http://anissmycken.se Jag gick på länken och kollade, de va jättefina allihop!! Även de som inte var med HP tema! Rekomen derar de VERKLIGEN!!! till alla! Tack så jättemycket! Blir så glad! 20 sep, 2012 19:41 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av AniTheSith: Skrivet av kakan42: Skrivet av AniTheSith: Hej! Är ny här så vet inte riktigt hur man svarar, men jag testar! ^^^ Jag gör Harry Potter-smycken av massa olika slag! De har blivit riktigt populära så det är jätteroligt! Här är länk: http://anissmycken.se Jag gick på länken och kollade, de va jättefina allihop!! Även de som inte var med HP tema! Rekomen derar de VERKLIGEN!!! till alla! Tack så jättemycket! Blir så glad! Jaa! 20 sep, 2012 19:50 |
|
AniTheSith
Elev |
20 sep, 2012 20:05 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter smycken
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen